Неочікувані відмінності у водінні: чому Європа тримається за «механіку», а у американців фаворит - «автомат»
Чому Європа досі масово їздить на механіці?
Видання SlashGear опублікувало статтю про те, що вибір між МКПП та АКПП сформувався в Європі та США ще після Другої світової війни. Європейські виробники робили ставку на економічні авто з максимальною керованістю, тоді як американські компанії прагнули створювати комфортні машини.
Саме тоді автоматичні коробки стали елементом розкоші в США і рідкісною деталлю в Європі.
Важливо: Сьогодні у Європі кожне третє авто - на механіці, попри глобальну популярність автоматичних трансмісій.
Виробники також пояснюють, що механічні коробки залишаються дешевшими у виробництві та сервісному обслуговуванні. Це значною мірою впливає на ринок бюджетних авто, які активно купують у Європі. Економія пального теж відіграє роль - багато водіїв відчувають кращий контроль у режимі МКПП.
Автоматична та механічна коробки передач. Фото: ds1.com.ua
Які традиції вплинули на різницю між Європою та США?
У багатьох європейських країнах довгий час діяли обмеження для водіїв, що складали іспити на авто з автоматом - вони могли керувати лише такими ж машинами. Подібні правила з 2021 року працюють і в Україні, що також підтримує популярність МКПП.
У США ж таких обмежень немає, тож водій з ліцензією на «автомат» може керувати будь-якою машиною своєї категорії.
Читайте по темі:
- Якщо ви вже зробили вибір між «автоматом» та «механікою», і обрали електрокар - важливо зрозуміти, чи його запас ходу не буде знижуватись взимку.
- Якщо ви хочете стати власником автомобіля «у віці», проаналізуйте наш рейтинг, щоб потім не жалкувати про свій вибір.
- Ми розібрали різницю між «автоматом» та «механікою», але чому радянські автоконструктори помістили двигун у Запорожці позаду авто?