Неочікувані відмінності у водінні: чому Європа тримається за «механіку», а у американців фаворит - «автомат»

Аватар Юлія Шкурат Юлія Шкурат
8
2 голоси
Неочікувані відмінності у водінні: чому Європа тримається за «механіку», а у американців фаворит - «автомат»
Автоматична та механічна коробки передач. Фото: autoportal.ua
Європа продовжує масово користуватися механічними коробками передач, тоді як США майже повністю перейшли на «автомат». Вплинули традиції, економія та культура водіння.
Зміст

Чому Європа досі масово їздить на механіці?

Видання SlashGear опублікувало статтю про те, що вибір між МКПП та АКПП сформувався в Європі та США ще після Другої світової війни. Європейські виробники робили ставку на економічні авто з максимальною керованістю, тоді як американські компанії прагнули створювати комфортні машини.

Саме тоді автоматичні коробки стали елементом розкоші в США і рідкісною деталлю в Європі.

Важливо: Сьогодні у Європі кожне третє авто - на механіці, попри глобальну популярність автоматичних трансмісій.

Виробники також пояснюють, що механічні коробки залишаються дешевшими у виробництві та сервісному обслуговуванні. Це значною мірою впливає на ринок бюджетних авто, які активно купують у Європі. Економія пального теж відіграє роль - багато водіїв відчувають кращий контроль у режимі МКПП.

Автоматична та механічна коробки передач. Фото: ds1.com.ua

Які традиції вплинули на різницю між Європою та США?

У багатьох європейських країнах довгий час діяли обмеження для водіїв, що складали іспити на авто з автоматом - вони могли керувати лише такими ж машинами. Подібні правила з 2021 року працюють і в Україні, що також підтримує популярність МКПП.

У США ж таких обмежень немає, тож водій з ліцензією на «автомат» може керувати будь-якою машиною своєї категорії.

Читайте по темі:

  • Якщо ви вже зробили вибір між «автоматом» та «механікою», і обрали електрокар - важливо зрозуміти, чи його запас ходу не буде знижуватись взимку.
  • Якщо ви хочете стати власником автомобіля «у віці», проаналізуйте наш рейтинг, щоб потім не жалкувати про свій вибір.
  • Ми розібрали різницю між «автоматом» та «механікою», але чому радянські автоконструктори помістили двигун у Запорожці позаду авто?