«Сцену зламали, сало й горілку принесли»: Руслана згадує тріумф на Євробаченні й прогнозує фурор Ziferblat

Аватар Андрій Піскун Андрій Піскун
101
5 голосів
«Сцену зламали, сало й горілку принесли»: Руслана згадує тріумф на Євробаченні й прогнозує фурор Ziferblat
Руслана та Ziferblat. Колаж BLIK.ua
Переможниця Євробачення-2004 Руслана дала ексклюзивне інтерв’ю сайту BLIK.ua, де поділилась думками про нинішніх учасників конкурсу Ziferblat та розповіла про свій історичний тріумф.
Зміст
Час читання 15хв читання

Руслана стала першою учасницею від України, якій підкорилося Євробачення. У 2004 році її «Дикі танці» справили справжній фурор у Стамбулі та принесли омріяну статуетку.

Цього року нашу країну на пісенному конкурсі буде представляти гурт Ziferblat. Перший півфінал розпочинається вже сьогодні, 13 травня. І саме в цей день під номером 5 виступлять українці. Це хороший привід, щоб редактор BLIK.ua Андрій Піскун поспілкувався з Русланою. Поговорили про таке:

  • Чи вірить в успіх Ziferblat та як оцінює їхню пісню.
  • З якими думками Руслана їхала на Євробачення-2004 та як її сприйняли у Туреччині.
  • Про дружбу із колишнім охоронцем Буша-старшого і Шумахера, який назвав на честь Руслани дитину.
  • Як налаштовувалася на фінал Євробачення.
  • Кого із переможців вважає абсолютним провалом (це не Кончіта Вюрст).
  • Хто із українських виконавців надихає Руслану.
  • Про знайомство із Селін Діон та як сплутала Пітера Ґебріела з охоронцем.
  • Про творчі плани, новий альбом та мрію.

«Ziferblat цікавий тим, що є абсолютно неочікуваним для європейських фанів. Я впевнена, що вони шокують Євробачення»

– Руслано, чого ви очікуєте…

– Андрію, ти б мене ще Русланою Степанівною назвав. Яка «ви»? У нас в рок-н-роллі так не прийнято. Всі на «ти» спілкуються. Якщо я товаришувала з Кузьмою і з Братами Гадюкіними, то сам роби висновки (сміється, – прим. А.П.). 

– Без проблем 🙂 Давай почнемо із гарячої теми. Розкажи, чого ти очікуєш від виступу Ziferblat на Євробаченні?

– Я патріотична до безтями і завжди буду відстоювати наших. Така моя позиція. Коли я їхала на Євробачення, то мене підтримувала вся Україна. Якщо хтось і був чимось незадоволений, то це поодинокі випадки. Ця енергетика дала мені дуже великий поштовх. 

Кожного року, коли від нашої країни їде представник на Євробачення, то я накручую всім хвоста, що не треба критикувати. Україна – як команда – повинна працювати задля того, щоб бути у топі.

Я цього не скажу жодному європейському журналісту чи комʼюніті, але мені Євробачення цікаве тільки через те, що там бере участь Україна. 

Єврофани завжди чекають Україну і від нашої країни незмінно підвищені очікування, хто б не виступав, і особливе ставлення.

– Чому?

– Тому що Україна завжди підносить сюрпризи і нестандартні номери. Передбачити, яким буде наш виступ цього року, просто неможливо. Ziferblat цікавий тим, що є абсолютно неочікуваним для європейських фанів. Я впевнена, що вони шокують Євробачення. 

– Букмекери віддають Ziferblat 11 місце, а головним фаворитом на перемогу вважають Швецію. Ти особисто віриш, що Ziferblat можуть перемогти?

– На жаль, букмекери дуже рідко помиляються. Топ-5, як правило, вони прогнозують правильно. Але, що я хочу сказати. Я постійно шукаю містичні штуки, мене так Карпати виховали, а Ziferblat – досить символічна назва. Циферблат – це відлік часу і нагадування, щоб Європа не куняла. 

Подивилася я на шведів і можу сказати, що спокійно до них ставлюся. Нормальна пісня, але не якийсь прорив. Ziferblat більш потужні. Я оцінюю, як музикант.

Хто б що не казав, але на Євробаченні немає якихось трендів – що ця пісня зайде, а ця – ні. На Євробаченні дуже багато чупа-чупсів, я так називаю висмоктані із пальця пісні, які клонуються під кальку. Співаки думають, що якщо зроблять кальковані речі, то вони обов’язково вистрілять, але вони не заходять. Пам’ятаю мою дискусію с Костею Меладзе, коли я була в журі Нацвідбору.

Ziferblat. Фото: instagram.com/suspilne.eurovision

– Цікаво.

– Костя каже: «Я – досвідчений продюсер, але не розумію, що таке Євробачення». Всі точно знають, що Євробачення – це один великий сюрпрайз. Пам’ятаю, як я наполягала на тому, щоб Джамала поїхала на Євробачення і, слава Богу, це сталося. У мене вистачило голосу і характеру відстояти позицію, бо там лунали різні думки з цього приводу. 

– Що скажеш про пісню Ziferblat – Bird of Pray?

– Вона мені страшенно імпонує. Пісня для мене стала доволі неочікуваною. Ziferblat реалізував традиції арт-року у поп-виконанні. В нас ще не було таких композицій на Євробаченні. В цьому плані ми точно оригінальні. Це не дешева, не примітивна музика і не попса. Європа повинна захавати цю композицію.

Розкажу цікавий випадок. Після Нацвідбору учасники Ziferblat до мене підійшли і кажуть: «Руслана – ти крута, але де Сашко (Олександр Ксенофонтов, чоловік і продюсер Руслани – прим. А.П.)? Для нас твій чоловік – легендарний музикант». 

Я від цих слів ледве по стінці не сповзла. Думаю: «Блін, реально класні чуваки. Ви мене вже підкупили тим, що це сказали. Ziferblat реально шарять в класній музиці». 

Мій Сашко був вокалістом культової львівської арт-рок групи Клуб Шанувальників Чаю. Вони робили мега-круту українську музику на початку 90-х. Я просто обожнюю українську музику в арт- і панк-рок версіях! Гадюкіни, Сестричка Віка, ранішні Кузьма і ВВ – це український original.

Я дуже комплексую з того приводу, що Сашко залишив свій проект Клуб Шанувальників Чаю. Він всього себе віддав мені. Хоча Сашко свого часу співав в оперному театрі і легко брав будь-які ноти з діапазону Фредді Мерк'юрі та Ієна Ґіллана. Саме Саша дав мені творчий поштовх.

Олександр Ксенофонтов та Руслана, фото надане прес-службою Руслани спеціально для таблоїду BLIK.ua

«Закрилася сама в гримерці, поклала біля серця жовто-блакитну бандану, взяла в руки свій костюм, почала на нього прискіпливо дивитися і молитися»

– Давай поговоримо про твій досвід. З якими думками ти їхала на Євробачення-2004, була впевнена у перемозі чи хотіла просто виступити і ні на що особливо не розраховувала?

– Я не просто була впевнена, я була танком і локомотивом. Якби я не зайняла перше місце, то не поїхала б із Туреччини (сміється, – прим. А.П.). Ми були так налаштовані на перемогу, що і подумати не могли, що може бути якесь інше місце, окрім першого.

Але публічно поводилися дуже скромно і не галасували, що їдемо тільки за перемогою. Тут добре підходить наша приказка: «Не кажи гоп, поки не перескочиш».

– Які відносини були між учасниками, дружелюбні чи навпаки?

– На Євробаченні ми поводилися дуже friendly з усіма. З моїм головним конкурентом Жельком Йоксимовичем взагалі влаштували спільну вечірку, на яку він запросив справжній етнічний балканський оркестр. Ми співали коломийку, а вони виконували балканські біти.

Наша команда хотіла на Євробаченні представити свій оriginals і показати, що Україна драйвова і в нас є ось такі гуцульські ритми. Не все в світі R&B і хіп-хоп. 

Ми вклали душу в «Дикі танці» і для нас це мало велике значення. Напевно, єврофанам це передалося. У нас була дуже крута команда і ми хотіли стрибнути вище голови. Ми абсолютно не хвилювалися, не було неврозу, стресу, постійно жартували: «Три хвилини якось перетерпимо». Ми легко віднеслись до конкурсу, але в той же час дуже хотіли перемогти.

Руслана на Євробаченні 2004, фото надане прес-службою Руслани спеціально для таблоїду BLIK.ua

– Як ти налаштовувалася в день фіналу?

– Дуже багато молилася. Я про це вперше говорю в інтерв’ю. Я обожнюю фільм «Гладіатор» з Расселом Кроу. Пам’ятаєте, як головний герой перед основними моментами брав в руки землю і переминав? Так от. Пригадую, як закрилася сама в гримерці, яка була дуже маленькою, поклала біля серця жовто-блакитну бандану, взяла в руки свій костюм, почала на нього прискіпливо дивитися, переминати і молитися.

В голові було дуже багато думок. Я просила у Бога: «Дай мені сьогодні перемогу і я тобі відпрацюю». Зараз, коли згадую ті слова, думаю: нащо я сказала, що відпрацюю? (сміється, – прим. А.П.). Довелося багато відпрацьовувати, я була активна у всіх соціальних подіях, Майданах, навіть у політиці побувала, бо мені там розказували, що від мене багато буде залежати, євроінтеграція, бла-бла-бла. Я дуже часто жертвувала кар’єрою, сценою, що для музиканта неприпустимо. Але слово перед Богом я стримала і все відпрацювала.

«З моїм охоронцем на Євробаченні ми товаришуємо по сьогоднішній день. Він навіть свою дитину після моєї перемоги назвав Русланою»

– Думаю, твої прес-конференції особливо запам’яталися туркам.

– Наші прес-конференції були дуже гучними та галасливими. На фінальну прес-конференцію ми принесли нарізане сало, горілку і вчили журналістів танцювати аркан. Ми просто куражилися, було дуже весело. Ніяких ролей ми не грали, а просто були собою – львів’янами. 

Також наша команда привезла багато промо-продукції про Україну. Ми кинулися збирати плакати, а в той час ні фіга нормального не було. Нам довелося об’їздити 7-8 туристичних агенцій, які щось мали. 

У 2004 році у Європі мене питали: «А Україна це де? Там де колись був Радянський Союз?». У мене аж очі випирали, коли хтось таке говорив. У 2004-05 роках я практично в усіх інтерв’ю працювала Вікіпедією. Всім пояснювала, де Україна на карті.

У той час нашу країну переважно асоціювали з росією і нас, як львів’ян, це курвило страшенно. Зараз вже зовсім інша ситуація. Якщо наше інтерв’ю будуть читати тінейджери, то вони не зрозуміють моїх слів – що колись доводилося пояснювати, що Україна independent. 

– Яка була атмосфера, умови у Стамбулі?

– Євробачення у Стамбулі – одне з найкращих в історії за організацію, прийомом і продакшном. У турків є амбіції організовувати все на найвищому рівні. З моїм охоронцем на Євробаченні Дінчером ми товаришуємо по сьогоднішній день. Він навіть свою дитину після моєї перемоги назвав Русланою. Це був сек'юріті високого рівня! Він охороняв Буша-старшого і Міхаеля Шумахера. Турки віддали на Євробачення свої найкращі сили. 

Welcome Party зробили у Палаці султана на Босфорі. Всіх учасників везли туди кораблями. Фуршет був просто божевільний! Мені дуже шкода, що Туреччина не бере зараз участь в Євробаченні (основною причиною неучасті Туреччини є невдоволення існуючою системою голосування та статусом країн «Великої п'ятірки» – прим. А.П.). Вони екзотичні і самобутні.

Я мала дуже багато концертів із Сертаб Еренер, яка виграла Євробачення у 2003 році, і можу сказати, що вона дуже сильна вокалістка.

– Були якісь курйози на Євробаченні?

– О, так! Ми сцену зламали на першій репетиції! Турки ледве не повісились. Кажуть: «Це ж не реально! Скло завтовшки 10 сантиметрів. Як ви його проломили?». А ми, коли гупаємо, входимо в дуже сильний резонанс, і скло просто тріснуло під нами. Але сцена була класна, давала дуже великий простір. 

Євробачення проходило у центрі Стамбулу. Історичні, архітектурні будівлі – це було вау! Я ж виросла у Львові, тому екзотика для мене має значення. Я розуміла цінність місця і країни. 

– Тебе часом Роксоланою турки не називали?

– Це взагалі їхня фішка була. Турецькі журналісти і шанувальники на мене дивилися, як на Роксолану, яка повернулася через 500 років. Це було не смішно, а навіть трохи стрьомно! Для нас Роксолана суперечлива історична постать, а для турків – жінка, за якої Османська імперія набула розквіту. 

Тому, коли вони мене охрестили Роксоланою, це означало, що в Туреччині я вже перемогла, навіть без Євробачення. В день фіналу турки на базарі продавали жовто-блакитну символіку. Коли я вийшла на сцену, то знала де сидить українська делегація, нас було 60 чоловік. Але коли весь зал підняв жовто-блакитні прапори, то я аж розгубилася, не зрозуміла, що відбувається. 

2004 рік був особливим для України і Туреччина задала цей тон. 

Руслана на Євробаченні 2004, фото надане прес-службою Руслани спеціально для таблоїду BLIK.ua

«Після Євробачення я ще тижні два не могла нормально спати, навіть у реанімацію потрапила через виснаження»

– Як змінилося твоє життя після Євробачення?

– Я ще тижні два не могла нормально спати, навіть у реанімацію потрапила через виснаження. Ти не можеш уявити, наскільки все це було тяжко! На місяць в мене пропав голос. Постійні нон-стоп інтерв’ю, мене тягали на різні фуршети, ділові зустрічі. Я навіть в туалет не могла нормально сходити, прихильники просили автограф, постійно полювали папараці з камерами. 

В Македонії і Греції у мене були рекордні автограф-сесії по чотири години, де я роздала по дві тисячі підписів! У той час велика транснаціональна компанія з центральним офісом в Греції, яка виробляє ляльок, випустила ляльку Руслану. Стільки дітей понабігало, щоб її купити, матінка божа!

У нас в день могло бути три концерти в різних країнах. Ми спали в костюмах і макіяжі, сидячи в літаку або в аеропорту. Я прийшла до тями десь через місяць. У Польщі виступила з відомою співачкою In-Grid і лише після цього до мене повернувся голос.

До речі, після Євробачення ми відпрацювали концерти в Україні за старими гонорарами, які були до конкурсу. Люди це оцінили. 

– Які тоді були гонорари?

– Скажу так – гонорар до Євробачення і після відрізнявся в десять разів.  

– Не спіймала зіркову хворобу після Євробачення?

– Абсолютно ні. Сашко і батьки про це подбали. Мене мама виховала у тяжких умовах і ніколи не балувала. Вона також залишила свою музичну кар’єру і віддала всю себе мені. При такій мамі і такому Саші у мене просто не було шансу «зазвіздитись». Вони і по сьогоднішній день дуже критичні. Я можу зробити хорошу річ, але вони знайдуть до чого придертися😊 Завдяки ним я завжди розвиваюся. Тим більше, з львівською ментальністю і коли ти в рок-н-ролі, то нереально піймати зірку. У Львові так не прийнято – це арт місто. Я навпаки хотіла бути для всіх «своєю в доску».

«Кого із переможців Євробачення я вважаю провалом? Росію у 2008 році. У той час були набагато сильніші артисти»

– Ziferblat в інтерв’ю казали, що Євробачення обійдеться у 120-130 тисяч доларів. Скільки грошей ти витратила на конкурс?

– У наш час більше десь у два рази, бо ми платили за все, навіть за трансляцію в Україну. Держава на Євробачення бюджет не виділила. Перед конкурсом ми ще робили великий промотур по Європі. Наша команда першою започаткувала промотур перед Євробаченням, а не після. Все це оплачувалося з власної кишені. Але в нас було три спонсори, які нам дуже допомогли і дали третину грошей від бюджету. Я по сьогоднішній день вдячна цим людям. Без них ми б точно не витягнули. 

– Чи є якийсь грошовий приз за перемогу у Євробаченні?

– Ні. Дали тобі статуетку і тішся. Все! До речі, мені три статуетки дали: Туреччина свою нагороду, Євробачення свою, журналісти – свою. 

– Де зберігаєш статуетку за перемогу на Євробаченні?

– В хаті, біля мене зараз стоїть на поличці. Буває, потрібно для якихось фото чи інтерв’ю, але такого, щоб я молилася на неї, немає (сміється, – прим. А.П.).

– Кого із переможців Євробачення всіх часів ти вважаєш абсолютним провалом?

– Росія (у 2008 році Євробачення виграв Діма Білан, – прим. А.П.). У той рік були набагато сильніші артисти, і перемогти мала Україна. Московія, на жаль, поглинула цю українську зірку. Та й виконавці з Греції, Вірменії, Туреччини, Норвегії, Азербайджану теж були сильнішми. 

Я тоді критично не погоджувалася із результатом фіналу. Всі учасники були епатажними та самобутніми, а представник росії не був сильнішим ні в чому – ні в пісні, ні в виступі, ні в харизмі. Може, в мені говорить позиція сьогоднішнього часу, але я відчувала все це і тоді, і зараз. І відповіла відверто.

– Після тебе на Євробачення поїхали Ґринджоли. Що думаєш про них?

– Про українських артистів ти від мене не почуєш нічого критичного. Я завжди буду говорити, що все супер (сміється, – прим. А.П.). Ґринджоли в так само варті добрих слів, бо вони наші, рідні. 

– Ти перемогла на Євробаченні ще до Помаранчевої революції і Майдану. Чи згодна ти з таким твердженням, що інші українські тріумфатори, Джамала і  Kalush Orchestra, перемогли на політичній хвилі, а не через творчість?

– Андрію, забудь про це. Звичайно, має значення, що нас підтримують під час війни, але це ніколи не буде вирішальним на Євробаченні. Якщо артист слабкий, то йому ніхто не поставить плюсики і смайлики тільки за те, що він з України. Не можна нівелювати заслуги і оригінальність учасників. Кожен з них старався і намагався гідно представити нашу країну. 

«Деякі артисти, які під час повномасштабної війни почали співати українською, а до цього співали російською. Мабуть, щоб не втратити «актуальність»

– Чому після перемоги ти більше не брала участі у відборі на Євробачення?

– Це вже не буде мати такого ефекту. Все вражає вперше. Це як із першим коханням і поцілунком. Тому я не бачу сенсу туди їхати. Для мене це не буде таким сильним враженням і, відповідно, я вже не зможу створити таку атмосферу для єврофанів. 

– Яка в тебе зараз суто музична амбіція?

– Я дуже хочу, щоб мені врешті решт вдалося зробити український ритм популярним на весь світ. Хочеться, щоб рано чи пізно вистрелив мій «Аркан» або нові композиції. Зараз я дуже велику ставку роблю на біт, як це робили Майкл Джексон, Шакіра та інші артисти, які представляли екзотичний стиль у поп музиці. Якщо український ритм вистрелить у світі – це буде найбільша статуетка в моєму житті. 

Євробачення дало мені дуже великий трамплін і сильний старт. Саме завдяки ньому я присвятила багато часу, щоб глибинно вивчити нашу етніку і автентику – кожен орнамент і елемент. Я дуже сильно заглибилась у нашу суть. Матеріали було важко знайти, бо «совок» зробив все, щоб знищити нашу ідентичність. Одна із причин перемог «Диких танців» на Євробаченні – те, що вони були етнічно екзотичними. Такого в світі більше ніде немає. Тому Україна просто зобов’язана прокультивувати, хоча б для себе, ці елементи. 

– Ти хочеш прославляти українську етнічність і ритм в усьому світі, а як ти ставишся до вітчизняних виконавців, які навіть під час повномасштабної війни співають російською?

– Я би не хотіла акцентувати на комусь увагу. Ті, хто нещирі, вони відійдуть. Або вкотре «перевзуються» . Деякі артисти, які під час повномасштабної війни почали співати українською, а до цього співали російською, мабуть в більшості своїй зробили це, щоб не втратити «актуальність». Ця музика відірвана від коріння. А можливо ніколи його і не мала. 

Я вмію відрізняти щиру українську музику від кон’юнктури. От Ziferblat, MOLODI, FIЇNKA – це щирі артисти. І для цієї щирості не обов’язково одягати стрій, танцювати гопак чи цитувати класиків. Навіть не обов’язково щось пояснювати словами, це просто чути.

– Хто з українських виконавців тебе надихає, а хто дратує?

– Про дратування говорити не буду, бо я глибока патріотка. Навіть, якщо мене хтось дратує, я про це публічно не скажу. 

Кузьма завжди буде для мене одним з перших, шкода, що Андрійка з нами немає. Також мене надихають Джамала, ВВ. Я дуже поважаю Олега Скрипку і вважаю його одним із найсильніших музикантів. Славко Вакарчук, звичайно, топ. Завжди Гадюкіни і Сестричка Віка подобались, оцей наш панк-рок. Мене надихає наша класика. Я до безтями люблю Івасюка, Леонтовича, Лисенка. Я ж вихованка Львівської консерваторії, тому смаки у мене трохи класичні.

«Спочатку я взагалі не впізнала Пітера Ґебріела і сприйняла за охоронця. Саша мене підштовхнув і каже: «Ти взагалі розумієш, з ким ти зараз говориш?»

– «Дикі танці» здобули «World Music Awards» як найбільш продаваний альбом у світі. На церемонії ти перетнулася з багатьма світовими зірками. Які вони у житті?

– Це такі прості і приємні люди, що якби ти їх побачив так близько, як я, то ніколи б не повірив, що це зірки світового рівня. У них зовсім немає пафосу. У наших артистів, якщо є пафос, то це залишок «совка», але зараз у молодих артистів я такого вже не бачу.

Руслана, фото надане прес-службою Руслани спеціально для таблоїду BLIK.ua

Я потоваришувала з Авріл Лавін, зустрілася з Майклом Дугласом, Guns N' Roses, багато говорила с Сілом і Селін Діон. Пам’ятаю, як сиділа перед своїм виходом у партері, і на сцені з’явилася Вітні Х'юстон із піснею «I Will Always Love You». Під час її виступу зал завмер. Ці люди глибоко чутливі, емоційні і водночас дуже прості. Вони живуть задля того, щоб на сцені принести глядачам задоволення, тому там я почувала себе дуже комфортно. 

Скажу відверто, у світовому шоу-бізнесі мені комфортніше, ніж у нашому.

Руслана та Авріл Лавін, фото надане прес-службою Руслани спеціально для таблоїду BLIK.ua

– Про що ти із Селін Діон розмовляла?

– Вона розпитувала про Євробачення, ми обговорювали її рік, мій рік (Селін Діон перемогла на Євробаченні у 1988 році – прим. А.П.). Я була дуже здивована, що вона настільки слідкує за Євробаченням і в курсі всіх подій. Надзвичайно приємна людина. 

– Ти записувала «Дикі танці» на студії Пітера Ґебріела. Що можеш згадати про нього?

– Я коли з ним зустрілася, то була вражена його простотою і відкритістю. Спочатку я його взагалі не впізнала і сприйняла за охоронця. Саша мене підштовхнув і каже: «Ти взагалі розумієш, з ким ти зараз говориш? Це ж Пітер Ґебріел!». Поруч з нами у сусідній студії писався Бон Джові. Теж простий хлопець. Це справжній рок-н-рол. 

«У майбутньому альбомі я планую замість амазонки зробити образ характерниці»

– Розкажи про себе поза сценою. Яка Руслана вдома: бос, берегиня сімейного затишку чи просто втомлена жінка у піжамі?

– Друзі і родина мене практично не бачать. Кожного дня по 6-7 годин я працюю. Мінімум три години танцюю зі всякими гантелями і обтяжувачами, півтори години бігаю, обливаюся. Я прокидаюся о 12-й, бо працюю в студії допізна, іноді – до 4 ранку. І так кожен день.

Мама каже: «Ти що, на Олімпіаду готуєшся чи на політ на Марс? Ну скільки можна себе виснажувати». Я відповідаю: «Мамо, я маю відповідати сцені і своїй мрії, тому не критикуйте мене за це». Сашко намагався мене витягнути, але не вдалося. Навіть коли їздили за кордон, то я танцювала в потягах і на перонах. Я глибоко занурена в музику і зациклена на ній. Іншого світу для мене не існує, я переключаюсь тільки тоді, коли потрібна країні. 

– Які в тебе творчі плани?

– Зараз я готую новий альбом, який анонсувала ще у 2016 році. Непросто виробити оригінальні біти. У світі це ціла культура. Бітмейкери – це одні з найбагатших людей у світі. Зробити потужний біт = потужний хіт. Я зациклилась на тому, щоб зробити гарні біти, і на це йде багато часу. 

Але декілька прем’єр з майбутнього альбому «Дике серце» ми вже зробили. Минулого року я презентувала композиції «Буйна» і «Кам’яна діва». Потрошку ми розкриваємо всі карти. У майбутньому альбомі я планую замість амазонки зробити образ характерниці. Це не означає, що я буду жінкою-воїном з пістолями і шаблями, мова піде про людське серце і характер, про стержень і ритм. 

Руслана, фото надане прес-службою Руслани спеціально для таблоїду BLIK.ua

– В якому стилі буде твій новий альбом?

– Це такий екзотичний хард-денс. Важкі біти, важкий distortion в етнічній манері вокалу. Я намагалася зробити мелодії у поп-стилі, щоб люди могли їх співати і вигукувати разом зі мною. Це моя мрія, яка поки не здійснилася, бо я себе розпорошувала після 2004 року на різні події. Зараз, через 20 років, я реалізовую свою мрію. Ви побачите ту Руслану, яка мала бути після Євробачення. 

– Коли очікувати на вихід альбому «Дике серце»?

– Дасть Бог, перша половина вийде вже цього року. Написано дуже багато треків, і одним альбомом ми не хочемо все видавати. Розіб’ємо на дві, а то й на три частини. Перша частина точно побачить світ цього року – і в українській, і в англійській версіях.

– Останнє питання. Про творчу мрію ти вже сказала, а яка в тебе глобальна мрія?

– Окрім перемоги України у війні, я не маю іншої найближчої мрії та мети. Це мрія усіх українців. І доля. Я кожного дня молю Бога, щоб Перемога нам давалась і далася не такою ціною, як зараз. Ми мусимо перемогти. І мусимо вижити! 

Ми не ті люди, які дозволять стерти з карти і з пам’яті свою Батьківщину, рід і віру. Ми не ті, хто слухняно піде в ярмо. Я впевнена, що після тривожної важкої ночі,  на самому світанку нашого розквіту «рускій мір», як і всі інші хижі «міри», зникне ранковою росою під яскравим українським сонцем!