Чоловіків замінять жінками? У Київраді вигадали несподіваний порятунок для столичного метро.
Серед першочергових завдань — збільшення кількості рухомого складу, адже нестача поїздів безпосередньо впливає на інтервали руху та комфорт пасажирів, особливо у години пік. Про це в ефірі програми «Київський час» на Новини.LIVE заявив депутат Київської міської ради Вітренко.
За його словами, серед першочергових завдань — збільшення кількості рухомого складу, адже нестача поїздів безпосередньо впливає на інтервали руху та комфорт пасажирів, особливо у години пік.
Окрему увагу депутат приділив питанню підготовки персоналу. Він наголосив на необхідності налагодженого та системного навчання працівників метрополітену, зокрема машиністів, що є критично важливим для безпеки та безперебійної роботи підземки.
Андрій Вітренко. Фото: Слуга Народу
Ще одним важливим напрямом Вітренко назвав залучення жінок до професій, які традиційно вважалися «чоловічими». На його переконання, це дозволить частково вирішити кадровий дефіцит у метрополітені в умовах війни.
Водночас депутат розкритикував попереднє керівництво Київського метрополітену за відсутність належного бронювання для звичайних працівників, назвавши це одним із чинників кадрової кризи.
На його думку, без комплексного підходу до соціального захисту та умов праці розвиток столичного метро буде ускладненим.
Вітренко підкреслив, що реалізація цих кроків є необхідною умовою для модернізації та стабільної роботи метрополітену в Києві.
- Проєкт добудови київського метро на Виноградар реалізовуватимуть коштом міського бюджету, а його кошторисна вартість зросла майже в шість разів.
- А тим часом міська комісія вирішила перейменувати ще не збудовану станцію метро «Мостицька». Киянам запропонують три історичні варіанти назви, за які можна проголосувати у застосунку «Київ Цифровий».
- Мер Києва Віталій Кличко в травні 2025 року заявляв, що дві нові станції метро на Виноградарі здадуть до початку 2027 року.