Чи був витік персональних даних пасажирів: в Укрзалізниці розповіли про наслідки кібератаки

Під час кібератаки на Укрзалізницю витоку персональних даних пасажирів або інформації про військові вантажі не було. Справа в тому, що система їх не зберігає. Про це заявив голова правління компанії Олександр Перцовський, повідомляє Новини.LIVE.
Він запевнив, що інформація про військові вантажі в системах Укрзалізниці не зберігається. Для цього існує інший захищений документообіг через закриті канали зв’язку з дотриманням протоколів.
Читайте також: Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн, але можуть бути перебої: у компанії повідомили деталі
«Навіть якщо ворог намагався отримати цю інформацію, то вона захищена», - сказав Перцовський.
За його словами, Укрзалізниця» також не зберігає персональних даних пасажирів. Наприклад, під час обміну даних із «Дією», компанія отримує від системи лише підтвердження щодо певних людей.
- Нагадаємо, у неділю, 23 березня в Укрзалізниці стався технічний збій. В IT системі компанії не працювали онлайн сервіси. Зокрема, продаж квитків через застосунок та сайт, а також онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
- 29 березня в Укрзалізниці офіційно повідомили про те, що фахівці компанії відновили роботу онлайн-сервісів після кібератаки з боку держави-агресорки.