Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн, але можуть бути перебої: у компанії повідомили деталі

Онлайн-продаж квитків відновлено, але зараз система переживає пікові навантаження. Тому можливі тимчасові технічні перебої в роботі, повідомили в Укрзалізниці.
«Просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі», - йдеться у повідомленні.
При цьому у застосунку недоступні архіви квитків, придбаних раніше. Але вони залишаються дійсними. Знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Слід також перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Читайте також: Укрзалізниця зазнала масштабної ворожої кібератаки: в компанії повідомили, як придбати квитки на поїзди
«Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку», - зазначили у компанії.
Пасажири також мають змогу повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю. Зробити це можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку. У компанії запевнили, що продовжують стабілізувати онлайн-системи.
- Нагадаємо, у неділю, 23 березня в Укрзалізниці стався технічний збій. В IT системі компанії не працювали онлайн сервіси. Зокрема, продаж квитків через застосунок та сайт, а також онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.