Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн, але можуть бути перебої: у компанії повідомили деталі

Аватар Сергій Маламура Сергій Маламура
12
0 голосів
Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн, але можуть бути перебої: у компанії повідомили деталі
Укрзалізниця зазнала кібератаки. Фото: Укрзалізниця
Укрзалізниця після масштабної кібератаки відновила систему онлайн-продажів квитків у резервному форматі. Однак, все ще можливі збої в роботі. У компанії назвали причину.

Онлайн-продаж квитків відновлено, але зараз система переживає пікові навантаження. Тому можливі тимчасові технічні перебої в роботі, повідомили в Укрзалізниці. 

«Просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі», - йдеться у повідомленні.

При цьому у застосунку недоступні архіви  квитків, придбаних раніше. Але вони залишаються дійсними. Знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Слід також перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.

Читайте також: Укрзалізниця зазнала масштабної ворожої кібератаки: в компанії повідомили, як придбати квитки на поїзди

«Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку», - зазначили у компанії.

Пасажири також мають змогу повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю. Зробити це можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку. У компанії запевнили, що продовжують стабілізувати онлайн-системи.

  • Нагадаємо, у неділю, 23 березня в Укрзалізниці стався технічний збій. В IT системі компанії не працювали онлайн сервіси. Зокрема, продаж квитків через застосунок та сайт, а також онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.