В Укрзалізниці стався технічний збій: прес-служба компанії повідомила про послуги, які не працюють

У неділю, 23 березня в Укрзалізниці стався технічний збій. Прес-служба компанії зробила офіційну заяву, в якій розповіла про його наслідки.
«Через технічній збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Перепрошуємо за незручності».
В Укрзалізниці також розповіли, як компенсовують наслідки технічних проблем.
«Посилюємо додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах. Для зв’язку з нами використовуйте сторінки Укрзалізниці у соціальних мережах», – йдеться у повідомленні.
Раніше ми повідомляли про наслідки російського повітряного удару на Київ, який стався в ніч проти 23 березня.