Суперкар чи витвір мистецтва: п’ять найвидатніших моделей Ferrari сучасності
- 01 Ferrari 812 Superfast та сімейство Competizione: останній подих великого V12
- 02 Ferrari F8 Tributo: прощальний акорд епохи V8
- 03 Ferrari 296 GTB: гібрид, який повернув азарт
- 04 SF90 Stradale: тисяча коней і нова філософія Ferrari
- 05 Purosangue: перший Ferrari‑кросовер, який не схожий на кросовер
- 06 Підводимо підсумки: Ferrari як світовий лідер авто
Сайт BLIK.UA зібрав п’ять моделей, що змінили уявлення про швидкість, дизайн і технології.
Ferrari 812 Superfast та сімейство Competizione: останній подих великого V12

Ferrari 812 Superfast. Фото: ferrarisiliconvalley.com
Ferrari 812 Superfast став символом того, що атмосферний V12 ще не сказав останнього слова. Його 6,5‑літровий мотор видає 800 к.с., а стрілка тахометра злітає до 8500 об/хв. Пізніше з’явилися 812 GTS, а потім — справжня кульмінація: 812 Competizione та 812 Competizione A.
У цих версіях інженери довели все до межі можливого:
- потужність підняли до 830 к.с.;
- обороти зросли до 9250 об/хв;
- аеродинаміку переробили настільки радикально, що купе позбулося заднього скла – його замінив алюмінієвий обтічник.
Розгін до 100 км/год — 2,85 секунди, максимальна швидкість – близько 340 км/год. Це не просто суперкар – це маніфест Ferrari, який доводить, що V12 може бути актуальним навіть у добу електрифікації.
Ferrari F8 Tributo: прощальний акорд епохи V8

Ferrari F8 Tributo.Фото: ferrarisiliconvalley.com
F8 Tributo – це еволюція легендарної 488 Pista, але з більш витонченим дизайном і ще агресивнішим характером.
- Під капотом — 3,9‑літровий V8 із двома турбінами, який видає 720 к.с. і 770 Нм.
- Це один із найкращих двигунів Ferrari за всю історію – не дарма він багаторазово отримував титул «Engine of the Year».
- Розгін до 200 км/год — 7,8 секунди, максимальна швидкість — 340 км/год.
F8 Tributo став останнім великим середньомоторним V8 перед переходом Ferrari до гібридів.
Ferrari 296 GTB: гібрид, який повернув азарт

Ferrari 296 GTB.Фото: ferrarisiliconvalley.com
296 GTB став революцією – першим Ferrari з V6 у сучасній історії. Але це не «даунсайзинг заради економії», а справжній вибух технологій.
Параметри вражають:
- 3,0‑літровий V6 Twin‑Turbo – 663 к.с.;
- електромотор – 167 к.с.;
- сумарна потужність – 830 к.с.;
- розгін до 100 км/год – 2,9 секунди.
296 GTB довів, що гібрид може бути не компромісом, а новим рівнем драйву. Задній привід, компактність і шалена керованість зробили його улюбленцем тест‑пілотів.
SF90 Stradale: тисяча коней і нова філософія Ferrari

Ferrari SF90 Stradale.Фото: ferrarisiliconvalley.com
SF90 Stradale — перший серійний гібрид Ferrari з повним приводом. І перший, хто перетнув позначку 1000 к.с.
Силова установка складається з:
- 4,0‑літрового V8 Twin‑Turbo (780 к.с.);
- трьох електромоторів;
- восьмиступінчастого «робота» з двома зчепленнями.
Результат:
- 0–100 км/год – 2,5 секунди;
- 0–200 км/год — 6,7 секунди;
- максимальна швидкість — 340 км/год.
Це машина, яка знищує суперників не лише на папері, а й на треку. SF90 — доказ того, що Ferrari може бути гібридною, але залишатися Ferrari.
Purosangue: перший Ferrari‑кросовер, який не схожий на кросовер

Ferrari Purosangue.Фото: ferrarisiliconvalley.com
Purosangue – найсміливіший проєкт компанії за десятиліття. Італійці могли піти шляхом Lamborghini Urus чи Bentley Bentayga, але зробили щось зовсім інше.
Purosangue — це:
- низький дорожній просвіт;
- двері, що відкриваються проти руху;
- дизайн, який нагадує спортивне купе;
- і головне – атмосферний V12 на 6,5 літра. 725 к.с., 8250 об/хв, 3,3 секунди до сотні – жоден інший SUV у світі не має такого двигуна.
Це не «кросовер Ferrari», а Ferrari, який випадково має чотири двері.
Підводимо підсумки: Ferrari як світовий лідер авто
- Ferrari створила п’ять моделей, які вже стали легендами.
- Атмосферні V12 залишаються серцем бренду, попри еру електрифікації.
- Гібриди 296 GTB та SF90 довели, що інновації можуть бути емоційними.
- Purosangue відкрив новий сегмент, не зрадивши ДНК Ferrari.
- Останнє десятиліття стало одним із найсильніших у сучасній історії марки.
| Модель | Тип двигуна | Потужність | 0–100 км/год | Макс. швидкість | Особливості |
|---|---|---|---|---|---|
| 812 Competizione | 6.5L V12 атмосферний | 830 к.с. при 9250 об/хв | 2.85 с | 340 км/год | Алюмінієвий обтічник замість скла, развесовка 49/51 |
| F8 Tributo | 3.9L V8 турбо | 720 к.с. при 8000 об/хв | 2.9 с | 340 км/год | Еволюція 488 Pista, версія Spider |
| 296 GTB | 3.0L V6 + електромотор | 830 к.с. (гібрид) | 2.9 с | 330+ км/год | Plug-in гібрид, електромотор 167 к.с., задній привід |
| SF90 Stradale | 4.0L V8 + 3 електромотори | 1000 к.с. | 2.5 с | 340 км/год | Повний привід, немає класичної задньої передачі |
| Purosangue | 6.5L V12 атмосферний | 725 к.с. при 8250 об/хв | 3.3 с | ≈312 км/год | Перший Ferrari SUV, двері проти руху, унікальний V12 |
Читати по темі
- Ікона Італії з минулого: Ferrari повернула виробництво культової «Тестаросси» — що змінилося.
- Від Ferrari до сімейного мінівену: вражаюча колекція авто зірки Реалу Кіліана Мбаппе, який не має прав.
- Надпотужний суперкар Ferrari помітили у Києві: як виглядає авто за $340 000.