Суперкар чи витвір мистецтва: п’ять найвидатніших моделей Ferrari сучасності

Аватар Олег Норов Олег Норов
169
1 голос
Суперкар чи витвір мистецтва: п’ять найвидатніших моделей Ferrari сучасності
Ferrari J50 Limited Edition Ferrari. Фото: dexigner.com
Ferrari переживає одне з найяскравіших десятиліть у своїй історії – італійці створили машини, які вже зараз називають культовими.
Зміст

Сайт BLIK.UA зібрав п’ять моделей, що змінили уявлення про швидкість, дизайн і технології.

Ferrari 812 Superfast та сімейство Competizione: останній подих великого V12

Ferrari 812 Superfast. Фото: ferrarisiliconvalley.com

Ferrari 812 Superfast став символом того, що атмосферний V12 ще не сказав останнього слова. Його 6,5‑літровий мотор видає 800 к.с., а стрілка тахометра злітає до 8500 об/хв. Пізніше з’явилися 812 GTS, а потім — справжня кульмінація: 812 Competizione та 812 Competizione A.

У цих версіях інженери довели все до межі можливого:

  • потужність підняли до 830 к.с.;
  • обороти зросли до 9250 об/хв;
  • аеродинаміку переробили настільки радикально, що купе позбулося заднього скла – його замінив алюмінієвий обтічник.

Розгін до 100 км/год — 2,85 секунди, максимальна швидкість – близько 340 км/год. Це не просто суперкар – це маніфест Ferrari, який доводить, що V12 може бути актуальним навіть у добу електрифікації.

Ferrari F8 Tributo: прощальний акорд епохи V8

Ferrari F8 Tributo.Фото: ferrarisiliconvalley.com

F8 Tributo – це еволюція легендарної 488 Pista, але з більш витонченим дизайном і ще агресивнішим характером.

  • Під капотом — 3,9‑літровий V8 із двома турбінами, який видає 720 к.с. і 770 Нм.
  • Це один із найкращих двигунів Ferrari за всю історію – не дарма він багаторазово отримував титул «Engine of the Year».
  • Розгін до 200 км/год — 7,8 секунди, максимальна швидкість — 340 км/год.

F8 Tributo став останнім великим середньомоторним V8 перед переходом Ferrari до гібридів.

Ferrari 296 GTB: гібрид, який повернув азарт

Ferrari 296 GTB.Фото: ferrarisiliconvalley.com

296 GTB став революцією – першим Ferrari з V6 у сучасній історії. Але це не «даунсайзинг заради економії», а справжній вибух технологій.

Параметри вражають:

  • 3,0‑літровий V6 Twin‑Turbo – 663 к.с.;
  • електромотор – 167 к.с.;
  • сумарна потужність – 830 к.с.;
  • розгін до 100 км/год – 2,9 секунди.

296 GTB довів, що гібрид може бути не компромісом, а новим рівнем драйву. Задній привід, компактність і шалена керованість зробили його улюбленцем тест‑пілотів.

SF90 Stradale: тисяча коней і нова філософія Ferrari

Ferrari SF90 Stradale.Фото: ferrarisiliconvalley.com

SF90 Stradale — перший серійний гібрид Ferrari з повним приводом. І перший, хто перетнув позначку 1000 к.с.

Силова установка складається з:

  • 4,0‑літрового V8 Twin‑Turbo (780 к.с.); 
  • трьох електромоторів; 
  • восьмиступінчастого «робота» з двома зчепленнями.

Результат:

  • 0–100 км/год – 2,5 секунди;
  • 0–200 км/год — 6,7 секунди;
  • максимальна швидкість — 340 км/год.

Це машина, яка знищує суперників не лише на папері, а й на треку. SF90 — доказ того, що Ferrari може бути гібридною, але залишатися Ferrari.

Purosangue: перший Ferrari‑кросовер, який не схожий на кросовер

Ferrari Purosangue.Фото: ferrarisiliconvalley.com

Purosangue – найсміливіший проєкт компанії за десятиліття. Італійці могли піти шляхом Lamborghini Urus чи Bentley Bentayga, але зробили щось зовсім інше.

Purosangue — це:

  • низький дорожній просвіт;
  • двері, що відкриваються проти руху;
  • дизайн, який нагадує спортивне купе;
  • і головне – атмосферний V12 на 6,5 літра. 725 к.с., 8250 об/хв, 3,3 секунди до сотні – жоден інший SUV у світі не має такого двигуна.

Це не «кросовер Ferrari», а Ferrari, який випадково має чотири двері.

Підводимо підсумки: Ferrari як світовий лідер авто

  • Ferrari створила п’ять моделей, які вже стали легендами.
  • Атмосферні V12 залишаються серцем бренду, попри еру електрифікації.
  • Гібриди 296 GTB та SF90 довели, що інновації можуть бути емоційними.
  • Purosangue відкрив новий сегмент, не зрадивши ДНК Ferrari.
  • Останнє десятиліття стало одним із найсильніших у сучасній історії марки.
Модель Тип двигуна Потужність 0–100 км/год Макс. швидкість Особливості
812 Competizione 6.5L V12 атмосферний 830 к.с. при 9250 об/хв 2.85 с 340 км/год Алюмінієвий обтічник замість скла, развесовка 49/51
F8 Tributo 3.9L V8 турбо 720 к.с. при 8000 об/хв 2.9 с 340 км/год Еволюція 488 Pista, версія Spider
296 GTB 3.0L V6 + електромотор 830 к.с. (гібрид) 2.9 с 330+ км/год Plug-in гібрид, електромотор 167 к.с., задній привід
SF90 Stradale 4.0L V8 + 3 електромотори 1000 к.с. 2.5 с 340 км/год Повний привід, немає класичної задньої передачі
Purosangue 6.5L V12 атмосферний 725 к.с. при 8250 об/хв 3.3 с ≈312 км/год Перший Ferrari SUV, двері проти руху, унікальний V12

Читати по темі