Українським водіям доведеться працювати «по-європейськи»: що змінить обов’язкове введення тахографів
Законопроєкт №14280 передбачає, що тахографи стануть обов’язковими для вантажівок понад 3,5 тонни та пасажирського транспорту більше ніж на 9 осіб.
Без цифрового або «розумного» приладу експлуатація заборонена – порушення фіксуватиметься автоматично.
Водії не зможуть перевищувати ліміти: максимум 9 годин на день (двічі на тиждень – 10 годин), 56 годин на тиждень і не більше 90 годин за два тижні.
Обов’язкові перерви: 45 хвилин після 4,5 годин безперервного водіння, 11 годин щоденного відпочинку та 45 годин щотижневого.

Водій за кермом. Фото ілюстративне: auto-taxi.ua
Дані з тахографів стають офіційними доказами. Їх використовуватимуть при розслідуванні ДТП та для штрафів. Укртрансбезпека матиме право зупиняти авто на дорозі, перевіряти офіси перевізників та проводити спільні рейди з поліцією.
Впровадження правил – частина євроінтеграційного процесу, що підвищує безпеку на дорогах та запобігає перевтомі водіїв комерційного транспорту.
Читати по темі
- Нагадаємо, що в Україні встановлено правило: вдень поза межами населених пунктів водії зобов’язані вмикати ближнє світло фар або денні ходові вогні. За недотримання цієї вимоги патрульна поліція накладає штраф у розмірі 510 гривень.
- А ще, стало відомо, що держава запускає важливу програму для захисників і захисниць: тепер витрати на обов’язкове страхування будуть відшкодовуватися, аби вони відчували більше підтримки та захисту.