Укрзалізниця відновлює онлайн-сервіси після кібератаки: повернулася важлива функція для військовослужбовців

Онлайн-сервіси Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки з боку росіян у понеділок, 24 березня. Через це протягом п’ятьох днів не працювали онлайн-сервіси компанії.
У середу, 1 квітня прес-служба УЗ офіційно повідомила про відновлення важливої функції для українських військовослужбовців.
«Укрзалізниця відновила інтеграцію з «Армія+» для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг і автовикуп квитків у застосунку та на сайті. Також повернулася верифікація через «Дія.Підпис» для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів».
В Укрзалізниці також повідомили про подальші кроки щодо відновлення після кібератаки.
«Загалом Укрзалізниця вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів: вже незабаром повернеться портал замовлення додаткових послуг і програма лояльності. Також триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки.
Вантажні сервіси Укрзалізниця планує відновити у першій декаді квітня. Наразі всі необхідні документи на перевезення вантажів оформлюються у паперовому вигляді», – йдеться у повідомленні.
Раніше ми повідомляли про те, що в країні-агресорці зупинилася робота всіх сервісів Російської залізниці (РЖД).