В Україні продають шоколад з личинками всередині: де купити та скільки коштує плитка

Аватар Олена Кобилянська Олена Кобилянська
7435
7
1 голос
В Україні продають шоколад з личинками всередині: де купити та скільки коштує плитка
«Жуколад». Фото: instagram.com/avrora.multimarket
В українських магазинах і ресторанах з’явився незвичний десерт — шоколадний батончик із начинкою у вигляді справжніх личинок жуків. Новинку під назвою «Жуколад» уже можна придбати в магазинах.

Мережа магазинів «Аврора» та ресторани «Китайський Привіт» в Києві та Львові запустили у продаж незвичний смаколик. За словами виробників, до складу батончика входить звичайний шоколад і «справжні, їстівні, хрусткі личинки».

Ідею створити такий продукт ініціатори пояснюють бажанням викликати у людей емоцію здивування та змішане відчуття між «фу» і «вау». Про це мережа магазинів «Аврора» повідомила у власній сторінці в Instagram. Вартість однієї плитки «Жуколаду» — 49 гривень. У продажу вони з’явилися з 28 жовтня.

«Часом одне “фу, клас” краще за тисячу “ок”. Ми віримо, що вау-продукт має не лише тішити, а й трохи збивати з пантелику», — зазначають у компанії «Аврора».

Зофобас (Zophobas morio), який використовують у десерті, зазвичай відомий як живий корм для птахів, рептилій та інших тварин. У магазинах його часто продають саме для цієї мети.

Виробники пояснюють, що «Жуколад» створили не лише як солодкий експеримент, а й як своєрідний виклик традиційному уявленню про десерти, а також як оригінальний подарунок для тих, хто «бачив усе».

Реакція споживачів на новинку виявилася неоднозначною. У соціальних мережах користувачі залишають як схвальні, так і критичні коментарі. Серед позитивних відгуків — думки, що «створення таких солодощів нагадує сучасне мистецтво» і «такий батончик точно не залишить байдужим».

«Треба спробувати) Як на мене — дуже цікаво)»;

«Фукають представники культури, в якій прийнято їсти гречану кашу з кров’ю, засунуту в свинячу кишку 😂»;

«Смачні шоколадки, а личинку не змогла з’їсти 🤭 Чоловік з’їв — йому норм 😂», — написали у коментарях користувачі.

«Жеееееееесть🔥🔥🔥🔥🔥», — досить неоднозначно прокоментувала співачка Надя Дорофєєва, також серед коментаторів її чоловік, ресторатор Міша Кацурін.

Однак більшість українців сприйняли ідею з пересторогою. Люди запитують, наскільки безпечним є вживання таких личинок і чи контролюють виробники їх походження. Дехто вважає, що продукт може стати трендовим, особливо серед молоді, наприклад, на Геловін.

«Виглядає жахливо. Суто моя суб’єктивна думка. Але ніколи б не купила таке. Хоча думаю, для молоді на Геловін сподобається»;

«Ніхто не хвилюється, що панцир цієї личинки може пошкодити слизову оболонку стравоходу? Хто відповідає за їх якість і де вони вирощені? Яка гарантія, що ці личинки не є переносниками паразитів?»;

«Чомусь комом у горлі аж піднялося 🤢», — висловилися українці у коментарях.

Попри суперечливі оцінки, «Жуколад» уже став однією з найобговорюваніших новинок українського ринку солодощів. Шоколадка викликала шквал емоцій та жваве зацікавлення.

  • Нагадаємо, компанія «Аврора» влітку створила касу самообслуговування з голосом Віталія Козловського в межах проєкту із «зірковими касами». Мультимаркет регулярно втілює нестандартні маркетингові ідеї.