Дефолт відміняється: чому Укрпошта готова витратити мільйони на ТікТок

АТ «Укрпошта» продовжує активно розвивати цифровий напрямок. Компанія оголосила дві закупівлі на загальну суму понад 7 млн грн, які стосуються просування у соцмережах.
Перший тендер передбачає розміщення рекламних матеріалів на YouTube. Його вартість становить 5,47 млн грн. Серед послуг — покази відеооголошень, підготовка медіапланів та оптимізація кампаній.
Другий тендер стосується TikTok. Його сума — 1,98 млн грн. Укрпошта шукає блогерів для створення та розміщення відео з різними рівнями охоплення: від 100 тисяч до понад мільйона переглядів.
У компанії наголошують, що сучасна аудиторія дедалі частіше споживає контент саме в соцмережах. Тому реклама у TikTok та YouTube має стати ефективним інструментом для залучення клієнтів.
Раніше гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський коментував фінансові чутки, назвавши «вигаданою історією» оцінку Нацбанку про критичний стан компанії. Він підкреслив, що навіть потреба у сотнях мільйонів гривень не може зруйнувати фінансову систему країни.
• Укрпошта робить ставку на нові медіа, щоб залишатися у тренді на фоні загрози «тотального дефолту ».
• TikTok і YouTube стають для держкомпанії майданчиками майбутнього.