Богохульство чи підтримка церкви? Модний бренд збурив мережу скандальним фешн-вечором у храмі

Аватар Сергій Маламура Сергій Маламура
96
1 голос
Богохульство чи підтримка церкви? Модний бренд збурив мережу скандальним фешн-вечором у храмі
Забрендована церква. Фото: instagram.com/geososedi
Модний бренд Adidas збурив мережу скандальною презентацією нової лінійки Originals. Влаштували її у церкві в Шанхаї, забрендувавши будівлю храму фірмовими трьома смужками та логотипом компанії.

Компанія Adidas використала церкву в Шанхаї для презентації своєї нової лінійки Originals. Будівлю храму для цього забрендували фірмовими трьома смужками та логотипом компанії. Вони були як на фасаді, так і в середині церкви. 

церква, Шанхай

церква, Адідас

Фешн-вечір бренду Adidas у церкві. Фото: instagram.com/geososedi

Такий фешн-вечір бренду Adidas викликав хвилю дискусій у мережі. Дехто вважає це богохульством, інші пишуть про користь для церкви від плати за оренду.  

«Все, що треба знати про релігію. Тупі продажні тварюки, які торгують храмом. І чим вони кращі за повій?! Ті хоч самі трудяться, а не збудоване на гроші обдурених парафіян в оренду здають!», 

«Зараз РПЦ перезбудиться від думки про те, скільки могли заробити, якби теж здавали свої приміщення»,

«Це ж Шанхай, церкву, швидше за все, збудували місіонери, а здають тому, що парафіян немає, та й звідки їм взятися в Шанхаї?», - пишуть у коментарях. 

Читайте також: Школа імені Дерюгіних під загрозою: на Жовтневий палац поклала око Католицька церква – що відомо

  • Нагадаємо, нещодавно у Німеччині пастор провів службу в образі джедая, аби привернути молодь і вшанувати «Star Wars». Церкву прикрасили спецефектами, димом та навіть «Тисячолітнім соколом». А частина парафіян прийшла в костюмах Люка Скайвокера та Дарта Вейдера.