Богохульство чи підтримка церкви? Модний бренд збурив мережу скандальним фешн-вечором у храмі

Компанія Adidas використала церкву в Шанхаї для презентації своєї нової лінійки Originals. Будівлю храму для цього забрендували фірмовими трьома смужками та логотипом компанії. Вони були як на фасаді, так і в середині церкви.
Фешн-вечір бренду Adidas у церкві. Фото: instagram.com/geososedi
Такий фешн-вечір бренду Adidas викликав хвилю дискусій у мережі. Дехто вважає це богохульством, інші пишуть про користь для церкви від плати за оренду.
«Все, що треба знати про релігію. Тупі продажні тварюки, які торгують храмом. І чим вони кращі за повій?! Ті хоч самі трудяться, а не збудоване на гроші обдурених парафіян в оренду здають!»,
«Зараз РПЦ перезбудиться від думки про те, скільки могли заробити, якби теж здавали свої приміщення»,
«Це ж Шанхай, церкву, швидше за все, збудували місіонери, а здають тому, що парафіян немає, та й звідки їм взятися в Шанхаї?», - пишуть у коментарях.
Читайте також: Школа імені Дерюгіних під загрозою: на Жовтневий палац поклала око Католицька церква – що відомо
- Нагадаємо, нещодавно у Німеччині пастор провів службу в образі джедая, аби привернути молодь і вшанувати «Star Wars». Церкву прикрасили спецефектами, димом та навіть «Тисячолітнім соколом». А частина парафіян прийшла в костюмах Люка Скайвокера та Дарта Вейдера.