The Economist назвав найнещасніше покоління: у списку не зумери, а ті, про кого часто забувають

Аватар Кирило Гапонов Кирило Гапонов
8781
3
4 голоси
The Economist назвав найнещасніше покоління: у списку не зумери, а ті, про кого часто забувають
Сумна жінка. Фото: Ex Zurück Experte
Покоління X, народжене між 1965 і 1980 роками, виявилось найменш щасливим у світі. Вони пережили рецесії, кризи, локдауни та втратили змогу накопичити достатньо багатства – так з’ясували аналітики The Economist на основі глобальних даних.

Аналітики The Economist назвали найнещасніше покоління – і це не молоді зумери чи міленіали. Найбільше життям незадоволені представники покоління X – люди, народжені між 1965 і 1980 роками. Про це повідомляє Blik.ua.

Опитування в 30 країнах показало: 31% з них вважають себе «не дуже щасливими» або «зовсім нещасними». Журналісти зазначають, що це покоління опинилося у вкрай невигідній історичній позиції.

Вони встигли пережити рецесію 1990-х, фінансову кризу 2008 року, пандемію, інфляцію та зростання цін на житло. Більшість із них досі виплачує іпотеку, а їхні дорослі діти часто залишаються жити з батьками.

У The Economist наголошують: покоління X ігнорує як попкультура, так і масові медіа. На відміну від бебі-бумерів чи зумерів, у них майже немає власного образу в колективній уяві.

«На відміну від стоїка Сенеки, покоління X дійсно страждає – і не лише в уяві», – зазначає видання.

Окрім психологічних труднощів середнього віку, вони стикаються з фінансовими: зростання доходів у цьому поколінні було найповільнішим. Їхні реальні прибутки лише на 16% перевищують показники бумерів у тому ж віці.

До того ж багато хто не зміг накопичити статки. На відміну від інших поколінь, Gen X увійшли в доросле життя під час спадів на фондовому ринку.

«Вони не мають ні молодечого ідеалізму, ні комфорту пенсійних привілеїв. Лише втому й відчуття, що про них забули», – підсумовують автори The Economist.

  • Зауважимо, градація поколінь – це спосіб поділу людей за роками народження на групи з подібним досвідом, цінностями та соціальними умовами.
  • Вперше таку типологію почали активно використовувати соціологи та маркетологи у США після Другої світової війни. Найвідомішими стали позначення на кшталт «бебі-бумери», «покоління X», «міленіали», «зумери» тощо.
  • Цей поділ дозволяє краще аналізувати поведінку різних вікових груп: їхні політичні вподобання, економічні звички, ставлення до технологій чи праці. 

Читайте також: Ретріт: що це таке і чому всі туди їдуть? Відповідь, яка змінить ваше уявлення про відпочинок