«Все одно русня мудаки»: Гороховський відреагував на збій у роботі онлайн-сервісів – як це вплинуло на Монобанк

Аватар Анастасія Станіславська Анастасія Станіславська
39
4 голоси
«Все одно русня мудаки»: Гороховський відреагував на збій у роботі онлайн-сервісів – як це вплинуло на Монобанк
Олег Гороховський. Фото: facebook.com/oleg.gorohovsky
Вранці 26 квітня користувачі зіткнулися з масштабними збоями у роботі «Дії», терміналів банків та «Нової пошти». Співзасновник Монобанку Олег Гороховський висловився щодо інциденту та пояснив, чи постраждав сервіс.

Зранку в суботу, близько 8:00, стався масштабний технічний збій, який зачепив одразу кілька важливих сервісів. Зокрема, були проблеми з роботою застосунку «Дія», електронними сервісами банків та оплатою терміналом у київському метро.

Олег Гороховський заспокоїв клієнтів Монобанку, запевнивши, що сервіс не постраждав від збою. Він пояснив, що серверні потужності банку зарезервовані тричі: у Києві, Варшаві та на Amazon.

За його словами, українська ІТ-інфраструктура поступово стає однією з найнадійніших у світі.

«Взагалі я думаю, що після всіх цих «присідань» українська ІТ-інфраструктура стане найнадійнішою у світі – незабаром мабуть навіть салони краси матимуть зарезервовані ІТ-потужності, щоб це не означало. Хакерська атака не підтверджується, але все одно русня мудаки», - написав він у своєму Telegram-каналі.

  • Про труднощі повідомила «Нова пошта», пояснивши, що збій виник на боці підрядника, але про жодну хакерську атаку не йдеться. У «Райффайзен Банку» також поінформували про перебої в роботі. Своєю чергою, у Мінцифрі наголосили: проблеми пов’язані з оновленням, яке відбувалося у великому центрі обробки даних.

Читайте також: Мова про кібератаку не йде: стало відомо, чому стався масовий збій в онлайн-сервісах України – заява Федієнка