Клієнти «ПриватБанку» під загрозою: як працює нова шахрайська схема викачки грошей

Аватар Кирило Гапонов Кирило Гапонов
4248
6
3 голоси
Клієнти «ПриватБанку» під загрозою: як працює нова шахрайська схема викачки грошей
Шахраї у «ПриватБанку». Колаж: РБК-Україна
Клієнти «ПриватБанку» масово отримують дзвінки від псевдоспівробітників банку. Під виглядом термінової безпеки аферисти змушують розкрити дані карток і верифікувати голос. Що відомо про цей небезпечний обман?

Як повідомляє Blik.ua з посиланням на Центр протидії дезінформації (ЦПД), шахраї почали активно використовувати міський номер 044 364 53 20, з якого представляються працівниками служби безпеки «ПриватБанку». Вони повідомляють, що з рахунку клієнта нібито вже відправлено кілька транзакцій до країни-агресора.

Під виглядом допомоги зупинити ці перекази, зловмисники пропонують оформити фейкове «страхування від шахрайства» або скасувати операцію. При цьому клієнтів просять негайно виконати інструкції – записати голосове повідомлення, ввести PIN-код і надати дані картки.

Щоб створити ілюзію легітимності, аферисти навіть називають вигаданий «персональний номер працівника банку», який, за їхніми словами, можна перевірити на сайті «ПриватБанку».

Однак насправді все це частина шахрайської схеми, спрямованої на незаконне заволодіння коштами.

«Працівники банку ніколи не запитують номер, PIN-код і CVV-код картки», – нагадують у ЦПД.

У разі такого дзвінка необхідно одразу звернутися до офіційного контакт-центру банку. Якщо ж ви вже стали жертвою – звертайтеся до кіберполіції.

  • Не менш пильними слід бути й клієнтам «ОщадБанку». Раніше повідомлялося про іншу схему: користувачам надсилали фейкові листи з вимогою підтвердити особисті дані, інакше – обмеження доступу до рахунку.
  • У ЦПД попереджають: жоден банк не надсилає подібні вимоги електронною поштою. Усі дії з даними клієнта відбуваються тільки через захищені канали зв’язку.

Читайте також: Як не дати оформити на себе кредит: практикуючий юрист підказав дієвий спосіб самозахисту проти шахраїв