В Україну прибув перший електричний тягач: на що здатен такий вантажний автомобіль

Як пише інформаційно-аналітична група Auto-Consulting, перша електрична вантажівка являє собою тривісний сідельний тягач із Китаю спорядженою масою 12,4-12,8 тонни. Зовні машина мало відрізняється від дизельних аналогів і не настільки футуристична, як, наприклад, вантажний електромобіль Tesla Semi.
Модель оснащена силовою установкою на 551 к. с. (405 кВт) і 2400 Н∙м. Максимальна швидкість становить 89 км/год, а загальна маса автопоїзда становить 75 тонн. Відразу зауважимо, що машина за дизайном подекуди нагадає німецьку фуру Mercedes-Benz Actros.
Салон Sany Jiangshan EV550. Джерело: Sany
На вибір дилер пропонує акумуляторні батареї ємністю 282, 350 та 423 кВт∙год, а запас ходу перевищує 240 км. Вантажний електромобіль Sany Jiangshan EV550 підтримує швидкісну зарядку із силою струму 400А. У такому режимі поповнити заряд на 60% можна за 30 хвилин, а на 90% – за годину. Крім того, передбачено можливість швидкої заміни акумулятора за п'ять хвилин.
Комплектація машини включає цифрову панель приладів, 12-дюймовий портретний тачскрін, кондиціонер, адаптивний круїз-контроль, системи автоматичного гальмування і контролю смуги руху.
- Нагадаємо, японський автоконцерн Toyota уклав угоду з компанією Waymo, яка спеціалізується на технологіях автономного водіння, запланувавши тест ноу-хау на спортивному автомобілі Toyota Supra.
- Водночас німецький автоконцерн Volkswagen обійняв провідні продажі на тлі стрімкого розвитку європейського ринку електромобілів, посунувши корпорацію Tesla.