Авто від Toyota отримають автопілот: відомі деталі угоди та перший проект

Як повідомляється у пресслужбі Waymo, Toyota досі відстає від таких конкурентів, як Tesla або BYD, які активно впроваджують інновації в автопілот. У Японії намагається надолужити втрачений час, адже раніше виникли затримки в розробці її програмної платформи Arene, якою займається дочірня компанія Woven через зміни в керівництві компанії у 2023 році.
Щоб пришвидшити роботу, торік Toyota домовилася з компанією Nippon Telegraph & Telephone про інвестиції 3,3 мільярда доларів у створення програмного забезпечення для автономного водіння, яке працюватиме на базі штучного інтелекту.
Для Waymo ця співпраця є важливим стратегічним кроком, адже компанія вперше виходить за межі бізнесу автономного таксі та починає працювати з особистим транспортом. Наразі у компанії понад 250 тисяч поїздок щотижня в кількох містах США: Фінікс, Лос-Анджелес та Сан-Франциско. Розширення на сегмент приватних авто відкриває для компанії нові можливості на глобальному ринку.
Проєкт планують перевірити на спортивному модельному ряді Supra, перш ніж впроваджувати його у моделі мас-маркету.
Проте проблемою досі залишаються нормативні обмеження. Японське законодавство вимагає обов’язкової присутності водія, який може втрутитися у керування, навіть якщо автомобіль оснащено системами автопілота, що суттєво уповільнює масове впровадження таких рішень на ринку.
Попри ці труднощі, співпраця між Toyota та Waymo може стати важливим кроком до реального використання автономних авто в повсякденному житті.
- Нагадаємо, раніше британський автоконцерн McLaren провів за полярним колом випробування свого нового гіперкара W1, розробленого з умовою роботи в екстремальних температурах.
- Водночас німецький автоконцерн Volkswagen обійняв провідні продажі на тлі стрімкого розвитку європейського ринку електромобілів, посунувши корпорацію Tesla.