Забудьте про педалі та кермо: Volkswagen тестує інноваційне авто, де відсутні стандартні елементи управління

Аватар Юлія Шкурат Юлія Шкурат
137
1 голос
Забудьте про педалі та кермо: Volkswagen тестує інноваційне авто, де відсутні стандартні елементи управління
Gen.Urban на тестуванні. Фото: Carscoops
Volkswagen розпочав тести експериментального електромобіля Gen.Urban без керма та педалей, щоб перевірити автономні технології в міських умовах.
Зміст

Volkswagen розпочав випробування експериментального електромобіля Gen.Urban, який не має керма та педалей і повністю керується автономною системою. Тести проходять на спеціальному треку у Вольфсбурзі, де авто орієнтується в просторі за допомогою камер і сенсорів, повідомляє Volkswagen.

Проєкт має дослідницький характер і не передбачає серійного виробництва цієї моделі. Основна мета - перевірити роботу безпілотних технологій у міських сценаріях та зрозуміти, як пасажири сприймають поїздки без водія.

Важливо! Попри повну автономність, під час кожного заїзду в салоні перебуває інженер з безпеки з джойстиком для екстреного втручання.

Інженер сидить на передньому пасажирському місці та може миттєво взяти керування у разі нештатної ситуації. Це обов’язкова умова всіх тестів на нинішньому етапі.

Gen.Urban на тестуванні. Фото: Carscoops

Чим вирізняється електромобіль Gen.Urban?

Зовні прототип нагадує Volkswagen ID.3, але має більш мінімалістичний дизайн із прихованими дверними ручками та обтічними лініями кузова. На даху розміщені лідари й камери, які відіграють ключову роль у навігації та роботі автономної системи.

У Volkswagen зазначають, що такі випробування допомагають одночасно вдосконалювати безпілотні технології та аналізувати поведінку пасажирів у салоні без водія. Компанія розглядає Gen.Urban як крок до створення майбутніх міських транспортних рішень.

Читайте по темі:

  • Vlokswagen - не єдиний європейський бренд, який тестує електромобілі. Так, нова Renault Twingo має здивувати покупців приємною вартістю.
  • Раніше компанія Volkswagen вже тестувала електричну модель Polo. Хетчбек вартістю 25 тисяч доларів обов'язково знайде свого покупця.
  • Футболіст київського Динамо Владислав Кабаєв також їздить на електромобілі вартістю від 2 млн гривень.