Анжеліка Рудницька пояснила феномен Території А: «Розірвав усі тодішні телевізійні шаблони»
Хіт-парад «Територія А», який назавжди змінив правила гри для шоу-бізнесу, з’явився на українському телебаченні 17 вересня 1995 року.
Ведуча й авторка програми Анжеліка Рудницька розповіла, чому цей проєкт став культовим, як він «розірвав телевізійні шаблони» та чому й до сьогодні залишається близьким серцю мільйонів.
Анжеліка зазначає, що головна сила «Території А» – це любов. Без неї, як каже Рудницька, немає нічого справжнього.
Ідея створення шоу зароджувалася в часи, коли інтернет ще не був доступним більшості, а музика й кліпи часто були імпортованими або просто недоступними для української аудиторії.
Команда, до якої входили Ніна Рудік, Данило Джепо та креативний продюсер Олександр Бригинець, працювала безперервно, шукаючи теми й формати, здатні торкнутись молодого слухача.
Програма стала першопрохідцем. Вона дала можливість українським артистам заявити про себе, показати свою музику, кліпи. Тобто, все те, що раніше залишалось за межами головних каналів.
Якщо врахувати, що в ті роки багато хто вважав, що українське менш якісне чи менш популярне, «Територія А» кинула виклик таким упередженням.
Зокрема, були ситуації, коли російські продуценти пропонували великі суми, щоб їхні кліпи потрапили в ротацію шоу, але команда залишалась вірною концепції підтримки саме українських виконавців.
Сьогодні «Територія А» існує не лише у спогадах, а й в онлайн-просторі, волонтерських проектах і живому творчому русі. Вона продовжує надихати, об’єднувати покоління, нагадувати, що справжня любов до культури.
«Дякую, що любите, пам‘ятаєте, підтримуєте! Ми не ностальгуємо. Ми творимо, працюємо, рухаємося. Доки ви нас любите - ми живі. Наш день народження - це ваше свято!» – наголосила Рудницька.
Вона додала, що нині команда активно займається волонтерською діяльністю.