13-річного хлопчика не пустили в літак через нібито пошкоджений паспорт: мотивація авіакомпанії вражає
33-річна медсестра NHS Меган Лоу разом із двома дітьми мала вирушити з Единбурга на Пхукет у довгоочікувану двотижневу відпустку.
Однак просто під час реєстрації співробітники Qatar Airways заявили, що паспорт її сина «пошкоджений» і з ним неможливо подорожувати.
За словами Меган, жодних розривів чи подряпин на документі не було, лише «невеликий слід від багажної наклейки».
Попри це працівники авіакомпанії залишилися непохитними.
«Це було принизливо і боляче, - розповіла вона Daily Mail. - Вони поводилися так, ніби ми зробили щось незаконне. А ми просто хотіли відпочити».
Після звернення до туроператора TUI, який продав родині путівку, Лоу отримала офіційне підтвердження, що паспорт повністю дійсний.
Завдяки цьому вона змогла вилетіти до Таїланду з Глазго рейсом Emirates.
Меган Лоу припускає, що справжньою причиною інциденту могла бути переповненість рейсу.
Тепер вона вимагає компенсації та запевняє, що більше не скористається послугами Qatar Airways.
- Qatar Airways - національний авіаперевізник Катару, який вважається однією з найдинамічніше зростаючих авіаліній у світі.
- При пошкодженні паспорта (навіть в літаку), необхідно негайно звернутися до представників авіакомпанії або поліції.