Мороз проти водіїв: чому ручник автомобіля взимку може стати пасткою та як уникнути проблем
Взимку ручне гальмо може стати причиною неприємностей – від примерзлих коліс до дорогого ремонту.
На морозі троси ручника стикаються з вологою та реагентами – навіть суха машина всередині має конденсат. Він замерзає, і колеса залишаються заблокованими. Спроба різко рушити може пошкодити механізм, а ремонт коштує недешево, пише UaMotors.
Після зимових мийок ризик зростає: теплий автомобіль виїжджає на мороз, вода всередині механізмів замерзає, і гальмо заклинює. Вранці водій отримує неприємний сюрприз – авто не рухається.
Ручне гальмо. Фото: cars24.com
Фахівці радять взимку паркуватися на передачі – перша для механіки, режим «P» для автомата. На схилах варто підкрутити колеса до бордюру або використати упори. У теплому гаражі ручник безпечний, але на морозі він стає ризиком.
Читати по темі
- Зимова пастка: чому антиблокувальна система авто не скорочує гальмування.
- Правила безпечного водіння взимку: як не «попливти» на льоду і що робити, якщо занесло – поради інструктора.