Китайці вже випробовують «ракетну доставку» товарів з маркетплейсів Temu та Aliexpress

За інформацією агенції Xinhuanet, багаторазову ракету XZY-1 пізніше підняли неушкодженою з моря, що стало значним кроком у комерційній космічній логістиці.
Політ тривав 125 секунд, ракета досягла висоти 2,5 км після чого успішно приземлилась на поверхню моря в провінції Шаньдун.
Після 18-годинної операції з відновлення ракету було вилучено цілою. Її корпус не мав жодних ознак пошкоджень чи протікання, а двигуни та електричне обладнання у хвостовому відсіку були в хорошому стані, заявила компанія SEPOCH, яка займалась розробкою ракети.
Об'єм вантажного відсіку ракети - 120 кубометрів, він розрахований на перевезення до 10 тонн і може перевозити автомобілі та невеликі вантажівки.
Співпраця ракетної компанії з Taobao, яка належить Alibaba, поклала початок досліджень Китаєм галузі ракетних перевезень «з пункта до пункту». Ця технологія може зробити революцію у світовій логістиці, скоротивши час міжконтинентальної доставки з кількох днів до хвилин.
«Завдяки регулярному використанню багаторазових ракет та застосуванню нержавіючої сталі в інженерних процесах очікується, що витрати на доставку ракет значно знизяться», – повідомили у SEPOCH.
Зауважимо, що точної інформації про кількість користувачів з України, які замовляють на китайських маркетплейсах (особливо AliExpress та нещодавно відкритий Temu), наразі немає. Однак підкреслимо, що за останній рік відвідуваність китайських майданчиків в Україні зросла.
Наприклад, трафік Temu в Україні за весну 2024 року зріс у 10 разів до 10 мільйонів відвідувачів. А інший сервіс, Meest China, повідомляє про 40 тисяч клієнтів, де зокрема є українці, та про мільйон доставлених посилок.
Читайте далі: ChatGPT «лежить» по всьому світу: стало відомо, що сталося з найпопулярнішим сервісом штучного інтелекту