ШІ допоможе YouTube збільшити кількість переглядів реклами: відомі нюанси інноваційного рішення

Як пише видання TechCrunch з посиланням на презентацію в Нью-Йорку інновацію запустять вже найближчими днями, а працює вона коштом нейромережі Gemini, яка визначає «пікові» сцени та вмикає рекламні ролики відразу після них.
Як повідомляється, така ідея заснована на принципах емоційного таргетингу, оскільки користувачі краще запам'ятовують товари, які бачать, коли перебувають на емоційному підйомі.
Проте такі вставки можуть дратувати, особливо якщо глядач емоційно залучений у сюжет та хоче швидше повернутися до перегляду, зазначають журналісти.
Ймовірне місце показу реклами. Джерело: TechCrunch
Додатково повідомляється, що YouTube з 12 травня почав оптимізувати розміщення реклами посеред роликів. Зауважується, що тепер вона з'являється під час переходів між сценами або при паузах у розмові.
Через таке ноу-хау вставок посеред фраз та активних дій стане все менше, щоб знизити роздратування глядачів та підвищити їхню залученість.
- Нагадаємо, раніше Google несподівано освіжив свій фірмовий логотип, попри те, що такі кардинальні зміни не проводилися приблизно 10 років.
- Водночас під час Тижня моди в Нью-Йорку дизайнер Крістіан Коуен здивував публіку, представивши у своїй колекції інтерактивну сукню Adobe Project Primrose.