ШІ допоможе YouTube збільшити кількість переглядів реклами: відомі нюанси інноваційного рішення

Аватар Ілля Рябінін Ілля Рябінін
42
1 голос
ШІ допоможе YouTube збільшити кількість переглядів реклами: відомі нюанси інноваційного рішення
Користувач дивиться YouTube. Ілюстративне фото: freepik
Американський відеохостинг YouTube почне показувати рекламу в найцікавіших моментах відео. Там вважають, що таким чином вдасться зафіксувати увагу глядачів у момент їхньої максимальної залученості.

Як пише видання TechCrunch з посиланням на презентацію в Нью-Йорку інновацію запустять вже найближчими днями, а працює вона коштом нейромережі Gemini, яка визначає «пікові» сцени та вмикає рекламні ролики відразу після них.

Як повідомляється, така ідея заснована на принципах емоційного таргетингу, оскільки користувачі краще запам'ятовують товари, які бачать, коли перебувають на емоційному підйомі.

Проте такі вставки можуть дратувати, особливо якщо глядач емоційно залучений у сюжет та хоче швидше повернутися до перегляду, зазначають журналісти.

YouTube почне показувати рекламу в найцікавіших моментах відео

Ймовірне місце показу реклами. Джерело: TechCrunch

Додатково повідомляється, що YouTube з 12 травня почав оптимізувати розміщення реклами посеред роликів. Зауважується, що тепер вона з'являється під час переходів між сценами або при паузах у розмові.

Через таке ноу-хау вставок посеред фраз та активних дій стане все менше, щоб знизити роздратування глядачів та підвищити їхню залученість.