McDonald's і Coca-Cola опинилися в центрі скандалу: чому реклама брендів з використанням ШІ не вдалася

Аватар Уляна Виноградова Уляна Виноградова
8
2 голоси
McDonald's і Coca-Cola опинилися в центрі скандалу: чому реклама брендів з використанням ШІ не вдалася
Реклама McDonald’s. Фото: Скриншот
McDonald’s і Coca-Cola опинилися в центрі критики через святкові рекламні ролики, створені за допомогою штучного інтелекту: глядачі відзначають неприродність відео та їхню нездатність передати справжню атмосферу свят.

Відомі бренди McDonald’s і Coca-Cola опинилися в центрі критики після запуску святкових рекламних роликів, створених за допомогою штучного інтелекту (ШІ). Про це пише CNET.

Попри мільярдні доходи обох компаній, глядачі відзначили, що відео виглядають неприродно і не передають очікуваної святкової атмосфери.

McDonald’s випустив 30-секундний ролик для Нідерландів із серією святкових курйозів, який швидко отримав негативні відгуки в мережі та був видалений із соцмереж. Ролик мав помітні ознаки генерації ШІ: різкі монтажні переходи, нечіткий текст та неприродні рухи персонажів.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Social Samosa (@officialsocialsamosa)

Coca-Cola запропонувала більш продуманий сюжет із вантажівкою, що доставляє напої до засніженого містечка, за яким слідують тварини. Однак експерти відзначили штучність анімованих тварин, недосконалу деталізацію шерсті та перебільшені вирази облич, що видають використання ШІ.

Попри критику, обидві компанії продовжують активно застосовувати ШІ в рекламі та маркетингу, відзначаючи його ефективність і економію ресурсів. Фахівці підкреслюють, що такі відео часто створюють за рахунок скорочення робочих місць для аніматорів, дизайнерів і фотографів, але при цьому не завжди відповідають очікуванням глядачів.

Єдиним позитивним моментом у рекламі Coca-Cola стало прозоре позначення ролика як створеного з допомогою ШІ: «Created by Real Magic AI». Експерти наголошують, що прозорість у використанні ШІ стає важливою умовою довіри глядачів і допомагає розрізняти реальний контент та контент, створений алгоритмами.

Читайте по темі

  • Ми вже писали про плани компанії привезти в Україну фігурки з культового серіалу.
  • В деяких регіонах Україні доступна можливість замовляти продукцію McDonald’s через онлайн-застосунок.
  • З початком повномасштабного вторгнення росії в Україну компанія припиняла діяльність в Україні, а вже у 2026 році вона планує відкрити чимало ресторанів.