Meta роками ігнорувала шахрайську рекламу з Китаю, щоб зберегти прибутки: що показало розслідування
Попри заборону китайським громадянам користуватися платформами Meta, китайські компанії активно рекламувалися для іноземної аудиторії, що принесло компанії понад 18 млрд доларів у 2024 році. Про це повідомило видання Reuters.
Внутрішні оцінки Meta свідчать, що близько 19% цих доходів, понад 3 млрд доларів, припадало на шахрайську рекламу, незаконний гемблінг та інший заборонений контент. Китай називався головним джерелом шахрайської реклами у світі, а жертви зафіксовані у США, Канаді, Тайвані та інших країнах.
У 2024 році Meta створила команду для боротьби з китайськими шахрайськими рекламодавцями та скоротила проблемну рекламу майже вдвічі. Проте після втручання генерального директора Марка Цукерберга кампанію згорнули, а команду розпустили.
Китайські рекламні посередники отримують певні привілеї, зокрема повільніше видаляється їхня реклама, що дає шахраям час реалізувати схеми.
- В Instagram раптово наклали санкції на проведення прямих ефірів. Відтепер трансляції в реальному часі зможуть робити лише власники публічних акаунтів із понад тисячею підписників.
- Apple оприлюднила рейтинг найпопулярніших застосунків 2025 року, де перше місце посів ChatGPT, обігнавши Threads, Google, TikTok та інші цифрові гіганти.
- Фанати зможуть створювати унікальні відео з героями Disney, Marvel, Pixar і Star Wars, а сам холдинг інвестує мільярд доларів у розвиток технологій OpenAI.