Toyota представила флагманський седан, який кидає виклик Rolls-Royce: що відомо про нову модель Century

Аватар Артем Шумаков Артем Шумаков
9
2 голоси
Toyota представила флагманський седан, який кидає виклик Rolls-Royce: що відомо про нову модель Century
Toyota Century. Фото: Autogeek
Toyota запустила у продаж оновлений флагманський седан Century — модель, що десятиліттями вважається вершиною японського люксу.
Зміст

Це не просто автомобіль: для Японії Century — символ статусу, традицій та стриманої елегантності, яким користуються прем’єри, імператорська родина та топ-менеджери корпорацій. Про це повідомило видання «Твоямашина».

Нове покоління зберегло цей характер, отримавши водночас низку технологічних оновлень, які наближають його до західних конкурентів класу Rolls-Royce та Bentley.

Дизайн Toyota Century, який не має права змінюватися

Century принципово не підпадає під тимчасові модні тенденції — і саме за це його цінують. Японський автоексперт Такеші Сайто пояснює:

«Для Century зовнішній дизайн майже святе. Її впізнають по строгих лініях і відсутності показного блиску. Тут головне тиша, м’якість і відчуття гідності».

Габарити вражають — довжина 5335 мм, колісна база 3090 мм, тобто це фактично «палац на колесах».

У салоні — товсті дверні панелі, шкіра ручного пошиву, дерев’яні вставки та майже бездоганна шумоізоляція. Одночасно Toyota адаптується до сучасності: тепер у базі — 8-дюймова мультимедіа та оновлена електроніка.

Toyota Century. Фото: Autogeek

Безпека Toyota Century рівня бізнес-авіації

Оновлений комплекс Toyota Safety Sense отримав нове покоління алгоритмів. Система автоматичного гальмування розпізнає не лише автомобілі та пішоходів, а й велосипедистів і мотоциклістів.

Функція Proactive Driving Assist аналізує середовище навколо авто та запобігає надмірному зближенню з людьми, перешкодами чи припаркованими машинами. Це не повноцінний автопілот, але вже майже область напівавтономного керування, орієнтованого на безпеку пасажирів VIP-класу.

Техніка Toyota Century: гібрид V8, створений для тиші

Під капотом залишився традиційний для Century гібридний силовий агрегат:

  • 5.0-літровий атмосферний V8 на 381 к.с.
  • Електромотор на 224 к.с.
  • Сумарна потужність — 431 к.с.
  • Привід — задній, трансмісія — електромеханічний варіатор.

Попри велику потужність, модель не створена для динаміки. Її місія інша — забезпечити абсолютну плавність руху, яку в Японії цінують значно більше, ніж прискорення.

Київський інженер Олександр Демченко пояснює:

«Century — це не про швидкість. Це про комфорт, коли ти чуєш лише власні думки. Гібрид V8 потрібен не для економії, а щоб зробити рух плавним і майже безшумним».

Саме тиша та м’якість ходу є головними якостями, за які модель порівнюють із Rolls-Royce.

Toyota Century та Україна: рідкісний гість

На українських дорогах Century зустріти майже неможливо. Відомо лише про один екземпляр моделі 2018 року, який був завезений через японський аукціон. Його ринкова вартість становить понад 200 тисяч доларів (приблизно 8,36 млн грн).

Міністерство внутрішніх справ повідомляє: такі авто можна зареєструвати в Україні лише після повної сертифікації під європейські норми, адже Toyota не постачає Century офіційно в жодну країну поза Японією. Це робить кожен екземпляр ще більш унікальним і колекційним.

Читайте також

  • Українці встановили рекорд на ринку нових авто: у листопаді придбали 8,3 тис. машин - це максимум за 14 місяців. Лідером продажів знову стала марка BYD.
  • Автомобілі бувають популярними, а бувають проблемними. Фахівці назвали найменш практичні кросовери на ринку.
  • У вересні рейтинг автомобілів, які частіше купляють українці, також очолював китайський бренд.