Проміняв університет на навчання у ШІ: як хлопець зі Швеції отримав роботу життя — неймовірна історія

Аватар Ілля Рябінін Ілля Рябінін
244
2 голоси
Проміняв університет на навчання у ШІ: як хлопець зі Швеції отримав роботу життя — неймовірна історія
Хлопець навчається у ШІ. Фото згенероване BLIK.ua за допомогою Sora
Шведський студент Габріель Петерссон обрав навчатися у штучного інтелекту замість університету. Глава OpenAI Сем Альтман це відзначив і дав йому роботу.
Зміст

Як Габріель Петерссон почав навчатися у ШІ

Гендиректор компанії OpenAI Семюель Альтман прийняв на роботу співробітника з унікальною історією. Шведський студент Габріель Петерссон кинув університет заради навчання у ШІ, внаслідок чого отримав роботу у компанії OpenAI. 

Унікальну історію хлопця розповідає Business Insider, у спецпроєкті якого хлопець повідомив про те, як він вирішив отримувати знання у ШІ, а не у вищому навчальному закладі.

Петерсон залишив школу у 2019 році, та за кілька років освоїв машинне навчання за допомогою ChatGPT. Провчившись в університеті три місяці, він покинув і його. 

На думку хлопця, університети більше не мають монополії на базові знання, оскільки все це вже можна отримати від ChatGPT. Петерссон обирав проєкти, просив модель згенерувати код, виправляв помилки разом із нею та поступово розбирав внутрішні механізми систем.

Саме так він опанував основи машинного навчання без традиційної університетської освіти. 

Робота Петерссона над стартапами

Дослідження ШІ. Ілюстративне фото створено BLIK.ua за допомогою ШІ

Відколи хлопець покинув навчання, він приєднався до невеликого техностартапу, де з практичної необхідності опанував базове програмування: створення продуктів і рекомендаційних систем до інтеграцій та вебскрейпінгу.

Як Габріель Петерссон потрапив в OpenAI

Згодом він працював у Midjourney та Dataland, а наприкінці 2024 року його досягнення відзначив глава OpenAI Семюель Альтман. Після листування, хлопець отримав посаду дослідника у роботі над генератором мультимедіа Sora.

Петерссон пояснює, що компаніям насамперед важливі результати: якщо людина вміє створювати цінність, її готові найняти незалежно від формальної освіти.

Читайте також: