Tinder йде в ногу з часом: тепер в популярному додадку для знайомств пару вам підбере ШІ

Аватар Віталій Шкурат Віталій Шкурат
99
1 голос
Tinder йде в ногу з часом: тепер в популярному додадку для знайомств пару вам підбере ШІ
Користувач Tinder. Фото: https://novynarnia.com
Tinder у Австралії та Новій Зеландії тестує функцію на базі штучного інтелекту, яка з дозволу користувачів переглядатиме їхні фото, щоб підбирати сумісних партнерів.

Додаток для знайомств Tinder представив нову ШІ-функцію під назвою Chemistry. Вона аналізуватиме зображення з галереї користувача, щоб визначити його інтереси, стиль життя та навіть тип особистості.

За словами генерального директора Match Group Спенсера Раскоффа, це стане частиною масштабного оновлення застосунку вже у 2026 році.

«Функція Chemistry створена, щоб замінити хаос свайпів на осмислені знайомства. Ми хочемо, щоб алгоритм розумів людей глибше - за межами коротких описів у профілі», - пояснив Раскофф.

AI у Tinder не лише аналізуватиме відповіді користувачів на інтерактивні питання, а й розпізнаватиме об’єкти на фото - наприклад, подорожі, спорт чи мистецтво - щоб формувати добірку потенційних пар із подібними захопленнями.

Втім, користувачі, занепокоєні питаннями приватності, зможуть відмовитися від використання цієї функції.

Компанія запевнила, що доступ до фото відбуватиметься лише за згодою та з дотриманням політики конфіденційності.

Тестування Chemistry наразі триває в Австралії та Новій Зеландії, але вже викликало значний інтерес серед користувачів.

У Tinder зазначають, що система покликана зменшити «втому від свайпів» і зробити знайомства більш персоналізованими.

Попри перспективи, Match Group попередила інвесторів, що випробування може тимчасово знизити прибутки Tinder на приблизно 14 мільйонів доларів у четвертому кварталі 2025 року.

  • Tinder - це мобільний додаток та глобальний онлайн-сервіс для знайомств, який дозволяє користувачам знаходити та спілкуватися з людьми поблизу або по всьому світу.
  • Зареєстровано понад 75 мільйонів користувачів Tinder у світі, хоча загальна кількість користувачів значно більша, але є близько 9 мільйонів платних підписників.