Рейтинг геймерів: українців назвали одними з найтоксичніших гравців у світі – яка причина

Аватар Уляна Виноградова Уляна Виноградова
514
1 голос
Рейтинг геймерів: українців назвали одними з найтоксичніших гравців у світі – яка причина
Геймер. Фото: Microsoft News
Українські геймери серед тих, хто готовий критикувати і не задовольнятись мінімумом. Це має як позитивний бік (покращення ігор, підвищення стандартів), так і ризики (несприйняття конструктивної критики, або надмірна жорсткість зверху).

Аналітики порталу The Nerd Stash провели дослідження та з’ясували, які країни мають найбільш «гостру» геймерську спільноту.

Виявилось, що серед спільнот користувачів Steam українці потрапили у топ-5 тих, хто найчастіше залишає критику під відгуками на такі ігри, як GTA V, Baldur’s Gate 3, Counter-Strike 2, Elden Ring та Apex Legends. Тому їх назвали токсичними.

Аналіз охопив 14 ігор – від блокбастерів до більш нішевих шутерів та рольових ігор. 

В українських відгуках 79,1% виявилися позитивними, інші – з критикою. Це дозволило українцям зайняти п’яте місце серед «найтоксичніших» мовних спільнот. 

Попереду в рейтингу – Японія, Китай (спрощена і традиційна), Корея. 

Водночас, найбільш прихильними до ігор виявились геймери з Румунії, Португалії, Данії та В’єтнаму – у них понад 90% позитивних відгуків. 

Чому українці такі критичні

Експерти відзначають кілька чинників:

  • Відгуки аналізували лише за співвідношенням позитивних та негативних, а не за їхньою абсолютною кількістю. 
  • Популярність ігор у різних регіонах може впливати: те, що в одній країні гра дуже відома, в іншій – менш. 
  • Також можливі «рейтингові атаки» – коли користувачі навмисно занижують оцінки, наприклад через локалізацію, цензуру, чи інші суперечки, не пов’язані із самим ігровим процесом. 

Що це означає?

Токсичність – це показник високих очікувань, готовності вказувати на слабкі сторони й небажання просто приймати все як є.

Але рейтинг також говорить про те, що гравці з України мають високі стандарти: чи то в графіці, чи в локалізації, чи в роботі з підтримкою ігор. І це може бути стимулом для розробників ігор звертати більше уваги на потреби цієї спільноти.