«Кульбаби» без прибутку: Тоня Матвієнко розповіла, якими були витрати на хіт і чому не заробляє на ньому

В інтерв'ю «Коротко про» співачку запитали, чи не вважає вона, що Іван Клименко може шкодувати про те, що продав трек занадто дешево.
«А хто вам сказав, що задешево? Справа в тому, що ти ніколи не знаєш, яким буде результат, як пісню сприймуть люди. різні самої пісні, є ще певні кроки, які треба робити. Вкласти гроші, наприклад, щоб цю пісню якось далі розкрутити. Це все непросто і недешево, – відповіла артистка. – У мене є якийсь максимум, скільки я можу викласти. Взагалі, мені здається, з людьми завжди можна домовитися»,- розповіла артистка.
Тоня Матвієнко зізналася, що, попри популярність пісні, поки що не отримала жодного прибутку від прослуховувань.
«У мене є лейбл, який юридично зайнятий моїми авторськими правами. Некоректно, думаю, розповідати, скільки я заробляю на роялті. А взагалі я ще не заробила, ще не прийшов час», - підкреслила Тоня.
- Тоня Матвієнко здобула широку популярність після участі в проєкті «Голос країни» у 2011 році на телеканалі «1+1», дійшовши до фіналу та виборовши друге місце, поступивши Івану Ганзері.
- Її пісня «Кульбаби» вперше прозвучала в 2022 році, однак популярність композиція отримала лише наприкінці 2024 року, коли стала вірусною в TikTok завдяки численним відео користувачів.