Скільки коштує просунути пісню на українському радіо: продюсер назвав суму та все пояснив

Відомий український продюсер та ведучий радіо «Люкс ФМ» Євген Фешак розповів, скільки насправді коштує потрапити у ротацію на українському радіо і чи можливо це зробити за гроші.
У розмові з Славою Дьоміним Фешак пояснив, що більшість пісень у ротації проходять музичне тестування. їх дають послухати фокус-групам з аудиторії, і тільки якщо трек отримує позитивний відгук, він залишається в ефірі. У постійній ротації перебуває близько 50 треків. Це популярна сучасна музика, хіти та розважальні пісні.
Проте, за словами Фешака, існує і платний шлях. Артисти можуть «зайти» на радіо за гроші, якщо не хочуть чекати на результати тестування або хочуть одразу потрапити в ефір.
«Один вихід пісні коштує близько 40–50 доларів. Є артисти, які закуповують одразу багато ротацій. Деякі витрачають до 10 тисяч доларів на рік», — зазначив він.
Таке платне просування зазвичай використовують артисти, які прагнуть швидкого ефекту, або ті, чий матеріал може не вписуватися у формат радіостанції, але має свого слухача.
Таким чином, потрапити в ефір реально як через якісний матеріал і вподобання слухачів, так і через бюджет на промо. Але, як наголошує Фешак, музичні редакції все одно орієнтуються на смаки своєї аудиторії, тому навіть за гроші шанс «не зайти» все ж залишається.
- Нагадаємо, продюсер Костянтин Меладзе вирішив закінчити свою бізнес-активність в Україні на четвертий рік війни в Україні.
- Незважаючи на це, BLIK.ua вдалося знайти і діючі юридичні особи, які пов’язані з музикантом.