Новий логотип на честь ювілею: легендарне Євробачення здивувало прихильників неочікуваними змінами

Пісенний конкурс Євробачення презентував редизайн, присвячений ювілею. Наступного року шоу відсвяткує 70 років під гаслом «Об’єднані музикою», повідомляє Суспільне.
Оновлений дизайн поєднує легкість та елегантність: логотип отримав нову курсивну літеру «Е» та спеціально створений шрифт Singing Sans, який використовуватиметься на всіх цифрових ресурсах.
Читайте також: Просить дискваліфікувати одну з країн: переможець Євробачення 2025 зробив дивну заяву
До візуального стилю додали й новий елемент – «Серце-Хамелеон». Воно відображатиме культурні особливості країни-господаря, артистів та тематику конкурсу, залишаючись впізнаваним символом Євробачення.
- Ювілейний, 70-й конкурс Євробачення відбудеться в Австрії. Найближчим часом організатори оголосять місто та арену проведення.
- Нагадаємо, цьогоріч у швейцарському Базелі за перемогу змагалися 37 країн. З піснею «Wasted Love» перемогу здобув австрійський співак JJ.
Читайте також: Україна за крок від трійки найпопулярніших виступів за історію Євробачення: ось що треба Сердючці для перемоги