Метро на Виноградар таки добудують: забудовник назвав терміни запуску та причини скандальної затримки

Аватар Кирило Гапонов Кирило Гапонов
223
2 голоси
Метро на Виноградар таки добудують: забудовник назвав терміни запуску та причини скандальної затримки
Будівництво метро на Виноградар. Фото: tykyiv.com
Будівництво метро на Виноградар, яке роками супроводжували скандали, знову набрало обертів: засновник «Автостради» Максим Шкіль розповів про інженерні ноу-хау, втрати від мародерів і новий щит за €8 млн.

Київ чекає на метро до Виноградаря вже понад п’ять років. Скандали, затримки та війна – все це гальмувало роботи. Проте з осені 2023-го будівництво відновила компанія «Автострада». Про це повідомляє Blik.ua з посиланням на інтерв'ю Максима Шкіля телеканалу ТСН.

Наразі триває активне бетонування тунелів між «Мостицькою» та «Проспектом Правди». Роботи ведуться у цілодобовому режимі. Водночас забудовник звітує про переміщення газових і водопровідних мереж, будівництво вентиляційних шахт і зміцнення ґрунтів новітніми технологіями.

«Коли ми зайшли на майданчики, стан був жахливий – не охоронялося нічого, втрачено багато обладнання», – пояснює Максим Шкіль. Через це «Автострада» фактично почала все з нуля: закупила нову техніку, перепрофілювала працівників, замовила ремонт німецького щита «Галина».

Цей щит, до речі, вже незабаром вирушить до Німеччини для капітального ремонту. Вартість робіт – 8 мільйонів євро.

На станції «Мостицька» триває будівництво вентиляційного вузла, тягової підстанції та буріння стін. Поруч – унікальні тунелі, де поїзди курсуватимуть один над одним. Шкіль додає:

«Ми фактично відроджуємо галузь, яка була знищена. Частину працівників довелося перенавчати, але темпи ростуть».

Впливають лише тривоги та нестабільність бюджету.

  • Проєкт метро на Виноградар оцінюється у майже 14 мільярдів гривень. Уже зараз у нього вкладено близько 35 мільйонів доларів. Після стабілізації фінансування обіцяють пришвидшення темпів будівництва.
  • Чи поїдуть кияни до Виноградаря під землею до кінця війни – питання відкрите. Але з огляду на те, що процеси відновлено, техніка працює, а кошти інвестуються, шансів на збільшення «зеленої» гілки метро побільшало.

Читайте також: Чудернацький звичай на залізниці: як проводжають на пенсію машиністів — відео ритуалу