«Один з найважчих днів»: у «Київстар» терміново звернулися до абонентів через масові проблеми з інтернетом

Аватар Денис Коротинський Денис Коротинський
631
1
1 голос
«Один з найважчих днів»: у «Київстар» терміново звернулися до абонентів через масові проблеми з інтернетом
Жінка зі смартфоном у руках. Фото: freepik
Гендиректор «Київстар» Олександр Комаров повідомив про масштабні знеструмлення мережі 20 листопада. Він попередив про критичне навантаження на мобільний зв'язок та пояснив, як кожен абонент може допомогти врятувати ситуацію, просто зажививши свій роутер.

Сьогоднішній ранок, 20 листопада, став серйозним випробуванням для українських операторів зв'язку. Генеральний директор «Київстар» Олександр Комаров заявив, що це один із найважчих днів для енергосистеми з літа 2024 року. Станом на 9-ту ранку понад 30% мобільної мережі оператора залишилося без стабільного електроживлення.

«5 регіональних технологічних центрів на генераторах. Загалом мережа, в дуже великій частині на протязі доби, працює на АКБ та генераторах. На жаль, близько 4% сайтів втратили працездатність», – повідомив Комаров.

Попри складну ситуацію, компанія підготувала мережу домашнього інтернету до тривалих блекаутів, інвестувавши майже 300 млн грн. Наразі 99% мережі може працювати автономно до 12 годин. Проте, за статистикою оператора, лише 15-20% абонентів подбали про резервне живлення для своїх домашніх роутерів.

Олександр Комаров. Фото: Facebook

Це створює замкнене коло: коли зникає світло і вимикається домашній Wi-Fi, користувачі масово переходять на мобільний інтернет.

«А далі все взаємопов’язане: користувачі переходять на мобільний інтернет, росте навантаження на базові станції, час їхньої автономної роботи скорочується, якість мобільного зв’язку та швидкість передачі даних погіршуються», – пояснив Олександр.

У компанії закликали українців зробити свій внесок у стабільність зв'язку: під’єднати домашні роутери до павербанків або безперебійників. Це дозволить розвантажити мобільні вишки та довше залишатися на зв'язку всій країні.

  • Vodafone розлютив співачку KOLA: зірка не стрималась і сказала все, що думає про мобільного оператора.