Українців зобов’язали перевести трудові книжки в електронний формат: коли це зробити, щоб не втратити стаж

Українці мають до 10 червня 2026 року перевести паперові трудові книжки в електронний формат, інакше можна втратити частину страхового стажу та пенсійні виплати.
В Україні триває перехід на електронні трудові книжки. Згідно із законом №1217, усі паперові документи мають бути оцифровані до 10 червня 2026 року. Несвоєчасне виконання цієї вимоги може призвести до скорочення страхового стажу та затримки з оформленням пенсії, пише видання «Главком».
Процес передбачає сканування всіх сторінок трудової книжки та документів, що підтверджують стаж до 2004 року. Ці файли необхідно завантажити до системи Пенсійного фонду.
Для перевірки правильності внесених даних громадянам слід створити особистий кабінет на порталі ПФУ або у мобільному застосунку, перейти в розділ «Електронна трудова книжка» та переглянути записи. У разі помилок чи відсутності інформації можна подати звернення онлайн.
- Наявність електронної книжки дозволяє уникнути проблем у випадку втрати чи пошкодження паперової версії та гарантує врахування всього стажу при розрахунку пенсії.
- Варто зазначити, що мінімальну пенсію у наступному році хочуть встановити на рівні 2595 гривень на місяць.