McDonald’s, Glovo чи KFC: хто більше заробляє на українських споживачах і про які суми йдеться

Українці витрачають найбільше грошей у сфері харчування на доставку їжі та фастфуд, а на вершині популярності – відомі міжнародні компанії, що часто відкриваються поруч.
Популярна американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's лідирує в Україні за кількістю чекових операцій, повідомляє дашборд від Monobank.
Саме вони збирають найбільше відвідувачів і випереджають конкурентів серед ресторанів швидкого харчування.
У той же час як Glovo отримує перевагу в іншій площині – через нього проходять найбільші платежі, адже вартість доставлених замовлень вища, ніж середній чек у стаціонарних закладах.
Фінансова статистика за цей рік щодо витрат українців на сферу їжі
- McDonald's – 4,55 млрд грн
- Glovo – 3,10 млрд грн
- Bolt Food – 735 млн грн
- KFC – 603 млн грн
- Пузата Хата – 506 млн грн
Фото: Monobank
- Таким чином, за обсягами обороту Glovo перетворюється на ключового гравця ринку, тоді як McDonald's залишається незмінним лідером за кількістю операцій, а також вагому популярність серед українців мають KFC і Пузата Хата.
- Раніше ми повідомляли, що відтепер у McDonald's можна посмакувати бургери з національного меню – що це означає.
- Також ми писали про тенденцію підйому цін з початку року.