«Пане Сергію, вже соромно»: користувачі просять Лещенка не виправдовувати програму «УЗ-3000»
Член наглядової ради «Укрзалізниці» Сергій Лещенко опублікував новий допис у Facebook, де спробував докладніше пояснити принцип роботи програми «УЗ-3000», яка передбачає використання преміальних кілометрів для безкоштовних поїздок у період низької мобільності.
За словами Лещенка, проєкт не створює додаткових бюджетних витрат, адже йдеться про заповнення вільних місць у потягах у міжсезоння.
«Використати преміальні кілометри - це право, а не обов’язок. Зараз листопад - низький сезон мобільності, і сотні місць у потягах залишаються порожніми. Це ресурс, який треба спрямувати на програму УЗ-3000», - написав він.
Посадовець наголосив, що програма не охоплює періоди свят чи високого сезону, тому не вплине на продаж квитків у часи пікового попиту.
Втім, публікація викликала хвилю критики. Колишній голова Державної митної служби Максим Нефьодов дорікнув Лещенку, що його комунікація шкодить репутації компанії:
«Ти наносиш шкоду компанії своєю комунікацією, хоча маєш фідуціарні обовʼязки члена наглядової ради. Якщо ті, хто купував квитки за гроші, отримають їх безкоштовно, - це вже витрати».
Серед користувачів соцмереж також з’явилися коментарі із зауваженнями, що замість піар-кампаній «Укрзалізниці» слід зосередитись на ефективному управлінні та скороченні збитків. А дехто і взагалі знайшов креативний спосіб використати 3 тисчі безкоштовних кілометрів

Таким чином, ініціатива «УЗ-3000» знову спричинила дискусію серед пасажирів і фахівців.
Попри запевнення Лещенка, частина українців вважає, що програма є неефективною та більше шкодить іміджу компанії, ніж допомагає її розвитку.
- Програма «УЗ-3000» передбачає можливість безкоштовних поїздок для певних категорій пасажирів.
- Президент Володимир Зеленський доручив уряду завершити підготовку заходів зимової підтримки та представити їхні деталі до 15 листопада.