ПриватБанк може заблокувати картки клієнтів, які не оновили персональні дані: що потрібно знати українцям

Клієнтам ПриватБанку загрожує тимчасова втрата доступу до карток і рахунків, якщо вони не підтвердять актуальність своїх персональних даних у застосунку Приват24.
Клієнтам ПриватБанку нагадали: якщо не оновити персональні дані, доступ до карток і рахунків може бути призупинено. Це вимога закону про фінмоніторинг, який зобов'язує банки перевіряти актуальність інформації про клієнтів щонайменше раз на рік, пише Новини.Live.
Якщо клієнт отримає повідомлення у застосунку чи вебверсії «Приват24», потрібно підтвердити або оновити свої дані навіть у разі, якщо вони не змінилися. Інакше будь-які операції за рахунками стануть неможливими.
Як оновити дані в «Приват24»
- Відкрити пункт «Актуалізувати інформацію».
- Підтвердити, що не маєте зв'язків із РФ чи Білоруссю.
- Ввести ПІН-код картки.
- Заповнити анкету з персональними даними.
- Додати документ – через «Дію» або зробивши фото.
- Вказати адресу проживання.
- Заповнити розділ про соціальний статус.
- Підписати документи після повідомлення «Документи отримано на перевірку».
Банк визначає період оновлення даних для кожного клієнта індивідуально, але не рідше ніж раз на п’ять років.
- Раніше ми повідомляли про неординардну судову справу українця проти Приватбанку, яка стосувалася його вкладу у карбованцях: ось що вирішив суд.