Антирейтинг уживаних корейських авто: які моделі Hyundai і Kia можуть розорити власників
Попит на корейські автомобілі в Україні стабільно високий – доступність і начебто проста експлуатація роблять їх привабливими на вторинному ринку.
Та, як показують звіти TÜV і Consumer Reports, не всі моделі виправдовують очікування покупців – особливо ті, що вже пережили американські ДТП або мають великий пробіг.
Найбільше нарікань дістається Hyundai Elantra покоління 2015–2020 років. Власники масово скаржаться на підвищену витрату оливи на моторах 1.6 GDI і 2.0 MPI.
А ось двигуни серії Nu часто страждають від задирів у циліндрах – проблема, яка невідворотно тягне за собою капітальний ремонт. До цього додаються примхливі електронні модулі та підвіска, що швидко «здається» на нерівних дорогах.

Hyundai Elantra 2020 року. Фото: pixabay
Не краща ситуація й у Kia Sportage, особливо в бензинових версіях із моторами 2.0 GDI та 2.4 GDI.
Задири, чутливість до пального та дорогі ремонти паливної системи змушують водіїв витрачати десятки тисяч гривень.
Навіть дизельні версії не застраховані від проблем з турбінами та EGR. У старіших поколіннях додається корозія арок і порогів.

Kia Sportage III (facelift, 2014) 2.0 GDI. Фото: auto-data.net
Hyundai Tucson із турбодвигуном 1.6 T-GDI та роботизованою коробкою 7DCT теж часто стає неприємною інвестицією.
Турбіна перегрівається, клапани швидко обростають нагаром, а ремонт трансмісії може потягнути на суму, співмірну з частиною вартості авто.

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x2 Comfort DCT SUV. Фото: aracyorum.com
Читати по темі
- Аналітики Consumer Reports показали інший бік автопродажів: навіть популярні моделі 2025 року можуть приховувати проблеми з безпекою, надійністю та якістю виконання.
- Недавно ми пояснювали, як перевірити авто перед купівлею – покроковий гайд і на що звертати увагу.