Провідний італійський автомобільний бренд запускає власну криптовалюту: з якою метою це робиться

Аватар Ілля Рябінін Ілля Рябінін
252
1 голос
Провідний італійський автомобільний бренд запускає власну криптовалюту: з якою метою це робиться
Ferrari 612 Scaglietti. Фото: Ferrari N.V.
Ferrari починає вихід на криптовалютний ринок з власним цифровим токеном Token Ferrari 499P. У Маранелло розраховують таким чином залучити молодь за допомогою запланованого нової віртуальної валюти.

Провідний італійський автомобільний бренд Ferrari запускає власну криптовалюту для виходу на віртуальний монетний двір для того, щоб активніше долучати світову молодь, обіцяючи їм знижки як на попередні версії авто, так і на фірмовий мерч з власними сервісами.

Як інформує агенція Reuters, це трапилося після анонсу в Маранелло виробництва свого першого електромобіля. З цього приводу Ferrari почали приймати біткойни, ефіріум та USDC для купівлі автомобілів.

Щоправда, ініціатива два роки тому стартувала у США, тепер же торік вона запрацювала у ЄС. 

«Це стосується зміцнення почуття приналежності серед наших найвідданіших клієнтів», — заявив головний маркетинговий та комерційний директор Енріко Галлієра.

З цього приводу Ferrari почала співпрацювати з італійською фінтех-компанією Conio, щоб створити криптовалюту для клубу постійних клієнтів. 

Токен ще потребує часу, щоб стати реальністю, каже Галлієра. Conio вже подала заявку на отримання ліцензії відповідно до нового регулювання криптовалют Європейського Союзу, і бачить потенціал для зростання.

Дебют заплановано на початок сезону перегонів World Endurance Championship у 2027 році.