Техно

ChatGPT стає ще розумнішим: Deep Research зроблять безкоштовним, але є нюанси

Кирило Гапонов
96
Функція Deep Research у ChatGPT. Фото: Engadget
OpenAI відкриває свій інструмент Deep Research для всіх – навіть для тих, хто не платить. Але компанія робить це з певними умовами: доступ обмежений, а відповіді – коротші. І це лише частина нових змін.

Вперше інструмент Deep Research стане доступним безкоштовним користувачам ChatGPT. OpenAI запускає полегшену версію на основі моделі o4-mini. Вона формує трохи стисліші відповіді, але зберігає якість на рівні оригіналу.

Про це повідомляє Blik.ua з посиланям на Engadget.

До цього Deep Research був привілеєм лише платних користувачів – Pro, Plus, Team, Edu та Enterprise. Тепер усі отримають доступ, хоча й у різному обсязі.

Безкоштовні користувачі зможуть робити до п’яти запитів на місяць. А у платних – інші бонуси. Наприклад, підписники Plus і Team отримують додатково 15 запитів. Pro-користувачі – ще 125 через полегшену версію.

Представник компанії зазначив:

«Нова версія майже така ж розумна, але дешевша в обслуговуванні».

При цьому класичний інструмент і далі працюватиме, але за досягненням ліміту відбуватиметься автоматичне перемикання на o4-mini.

Edu та Enterprise підключать до нової системи наступного тижня – вони теж отримають додаткові запити щомісяця. Загальна кількість запитів тепер збільшується, але залишається контрольованою.

  • Deep Research дозволяє аналізувати сайти, джерела й формувати звіти з посиланнями. Він працює на основі моделі o3 – але саме полегшена версія виявилася більш економною.
  • Це не єдина новина від OpenAI. Компанія також натякнула на розробку власної соцмережі, схожої на X. Ймовірно, вже є внутрішній прототип із візуальним фокусом і соціальною стрічкою.
  • До того ж фінансова директорка компанії Сара Фріар натякнула на проєкт A-SWE – це майбутній агент, який зможе автоматично створювати й тестувати ПЗ. Очевидно, OpenAI готує ще не один сюрприз.

Читайте також: OpenAI націлилась на Chrome: якщо Google змусить продати браузер, покупець уже є