Українцям стане легше шукати улюблені серіали: Netflix вводить в дію нове технічне рішення на своїй платформі
Як пише науковий журнал TechCrunch з посиланням на гендиректора компанії Грегорі Пітерса, Netflix працює над «інтерактивним пошуком, заснованим на генеративних технологіях», щоб допомогти людям знаходити різні заголовки.
У коментарі виданню Пітерс сказав, що найпопулярніші заголовки компанії, які домінують у популярних обговореннях, залучають 1% трафіку, і через цю тенденцію покращення пошуку та рекомендацій важливе для Netflix.
«Є більше можливостей для покращення досвіду пошуку та рекомендацій, і, отже, надання більшої цінності для учасників, а отже, пошуку найбільшої аудиторії для наших заголовків», - сказав він.
Незадовго до цього в мережі з'являлася інформація, що Netflix тестує пошук на основі OpenAI, проводячи бета-тест в Австралії та Новій Зеландії.
Компанія, яка також почала тестувати новий дизайн домашньої сторінки у своєму теледодатку, який представив новий спосіб відображення назв та описів власних проєктів, планує широко впровадити його наприкінці цього року.
Зміни стосуються редизайну домашньої сторінки - того, у що сервіс не вносив великих структурних змін понад десять років, додав Пітерс.
«Ми вважаємо, що це значно покращить досвід пошуку Netflix. Ми вдосконалюємо та покращуємо цей досвід на основі відгуків, отриманих від учасників, які ним користувалися», - зазначив Пітерс.
Також компанія заявила, що виторг у першому кварталі зріс на 12,5% до 10,54 млрд доларів порівняно з минулим роком.
- Нагадаємо, раніше стало відомо, що на півдні американського штату Техас з'явилася перша кав'ярня Starbucks, надрукована на 3D-принтері, і де не передбачено жодного місця для сидіння.
- Також повідомлялося, що у середу, 16 квітня, музичний стримінговий сервіс Spotify раптово припинив роботу для тисяч користувачів у Європі та США.