Алгоритми Instagram запідозрили у просуванні контенту з мовою ненависті: що відомо про расистський скандал
Алгоритми Instagram могли підштовхувати користувачів до акаунтів, які поширювали антисемітський і расистський контент, а також продавали так звані «сувеніри ненависті». Про це йдеться в дослідженні Центру з протидії цифровій ненависті (CCDH).
Важливо! Аналітики зосередили увагу на 11 сторінках, які загалом, за їхніми підрахунками, зібрали близько 1,5 мільярда переглядів.
У звіті зазначається, що частина трафіку надходила не випадково, а через внутрішні рекомендації платформи, зокрема через добірки «схожих акаунтів», які Instagram пропонує своїм користувачам.
Застосунок Instagram. Фото: Freepik
Окремо автори оцінили можливі фінансові надходження від діяльності пов’язаних із цими сторінками онлайн-магазинів. За приблизними підрахунками, продажі могли принести близько 1,3 мільйона доларів.
Оцінка базується на відкритій інформації та припущеннях щодо середнього розміру замовлень. Повідомляється, що торгівля велась через платформи Shopify, Wix і Payhip.
У звіті додали, що після відповідних звернень продукцію з ознаками мови ненависті з Instagram все ж було видалено.
Читайте по темі
- У Швеції з’явилася платформа, що пропонує незвичний спосіб взаємодії з чатботами. Її модулі змушують штучний інтелект відповідати так, ніби він перебуває під наркотиками.
- Компанія штучного інтелекту OpenAI представила нову версію ChatGPT Images, яка обіцяє покращену роботу з текстом та нові інструменти для креативної графіки.