Техно

Алгоритми Instagram запідозрили у просуванні контенту з мовою ненависті: що відомо про расистський скандал

Владислав Власенко
144
Додаток Instagram. Фото ілюстративне: EPA-EFE
Дослідження правозахисних організацій показало, що рекомендальні механізми Instagram могли сприяти популяризації сторінок із «мовою ненависті».

Алгоритми Instagram могли підштовхувати користувачів до акаунтів, які поширювали антисемітський і расистський контент, а також продавали так звані «сувеніри ненависті». Про це йдеться в дослідженні Центру з протидії цифровій ненависті (CCDH).

Важливо! Аналітики зосередили увагу на 11 сторінках, які загалом, за їхніми підрахунками, зібрали близько 1,5 мільярда переглядів.

У звіті зазначається, що частина трафіку надходила не випадково, а через внутрішні рекомендації платформи, зокрема через добірки «схожих акаунтів», які Instagram пропонує своїм користувачам.


Застосунок Instagram. Фото: Freepik

Окремо автори оцінили можливі фінансові надходження від діяльності пов’язаних із цими сторінками онлайн-магазинів. За приблизними підрахунками, продажі могли принести близько 1,3 мільйона доларів.

Оцінка базується на відкритій інформації та припущеннях щодо середнього розміру замовлень. Повідомляється, що торгівля велась через платформи Shopify, Wix і Payhip.

У звіті додали, що після відповідних звернень продукцію з ознаками мови ненависті з Instagram все ж було видалено.

Читайте по темі