Техно

Meta роками ігнорувала шахрайську рекламу з Китаю, щоб зберегти прибутки: що показало розслідування

Артем Шумаков
284
Meta. Фото: Nikkei Asia
Розслідування Reuters показало, що керівництво Meta протягом років надавало пріоритет збереженню доходів, а не захисту користувачів від шахрайства.

Попри заборону китайським громадянам користуватися платформами Meta, китайські компанії активно рекламувалися для іноземної аудиторії, що принесло компанії понад 18 млрд доларів у 2024 році. Про це повідомило видання Reuters.

Внутрішні оцінки Meta свідчать, що близько 19% цих доходів, понад 3 млрд доларів, припадало на шахрайську рекламу, незаконний гемблінг та інший заборонений контент. Китай називався головним джерелом шахрайської реклами у світі, а жертви зафіксовані у США, Канаді, Тайвані та інших країнах.

У 2024 році Meta створила команду для боротьби з китайськими шахрайськими рекламодавцями та скоротила проблемну рекламу майже вдвічі. Проте після втручання генерального директора Марка Цукерберга кампанію згорнули, а команду розпустили.

Китайські рекламні посередники отримують певні привілеї, зокрема повільніше видаляється їхня реклама, що дає шахраям час реалізувати схеми.

  • В Instagram раптово наклали санкції на проведення прямих ефірів. Відтепер трансляції в реальному часі зможуть робити лише власники публічних акаунтів із понад тисячею підписників.
  • Apple оприлюднила рейтинг найпопулярніших застосунків 2025 року, де перше місце посів ChatGPT, обігнавши Threads, Google, TikTok та інші цифрові гіганти.
  • Фанати зможуть створювати унікальні відео з героями Disney, Marvel, Pixar і Star Wars, а сам холдинг інвестує мільярд доларів у розвиток технологій OpenAI.