Техно

Apple 13 років поспіль у лідерах: хто вже дихає в спину найдорожчому бренду світу

Олег Норов
175
2
Apple та Microsoft. Колаж BLIK.UA
Apple уже тринадцятий рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів світу за версією Interbrand. Попри зниження вартості на 3,7%, компанія зберегла значну перевагу над конкурентами.

Американська корпорація Apple вкотре підтвердила своє лідерство у глобальному рейтингу Interbrand.

Вартість бренду оцінена у 470,9 млрд доларів, що на 3,7% менше, ніж торік. Незважаючи на спад, Apple утримує першість уже 13 років поспіль.

На другій позиції залишився Microsoft, який додав у ціні понад 10% і досяг 388,5 млрд доларів.

Третє місце стабільно займає Amazon із показником 319,9 млрд доларів.

Google піднявся на 8,9% — до 317,1 млрд доларів, тоді як Samsung втратив 10% і зупинився на рівні 90,5 млрд доларів.

Смартфони Google та Samsung. Фото: pixabay

Toyota зросла на 2% (74,2 млрд доларів), Coca-Cola скоротилася майже на 2% (60,1 млрд доларів).

Серед найбільш динамічних брендів року – Nvidia, яка збільшила вартість на 116% і піднялася до 43,2 млрд доларів, YouTube (+61%, 48,4 млрд доларів) та Netflix (+42%, 28 млрд доларів).

Рейтинг також поповнили нові гравці: BlacRock, Booking.com, Qualcomm, GE Aerospace та китайський виробник електрокарів BYD.

Сукупна вартість топ-100 брендів сягнула 3,6 трлн доларів, що на 4,4% більше за минулорічний показник.