Техно

Реклама тепер не тільки в телевізорі: Samsung здивував новим проєктом холодильників

Владислав Власенко
119
Холодильник з рекламою. Фото: androidauthority.com
Samsung анонсувала запуск пілотної програми в США, у рамках якої на екранах холодильників Family Hub у режимі Cover Screen з’являтиметься реклама.

У США Samsung запустила дивний експеримент: власники розумних холодильників Family Hub почнуть бачити на екранах рекламу. Про це повідомляє Android Authority.

Тобто люди, які виклали від 1800 до 3500 доларів за сучасний кухонний гаджет, тепер отримають на своєму холодильнику рекламні банери.

Компанія пояснює, що оголошення з'являтимуться лише у так званому Cover Screen – режимі, де можна показувати акції чи спецпропозиції. Під час щоденного користування холодильником їх начебто не буде.


Фото: Android Authority

Також оголошення можна буде тимчасово закривати, але поки що невідомо, чи буде можливість вимкнути рекламу повністю. Також не повідомляється, які саме моделі Family Hub отримають цю функцію.

Поки що нововведення тестують лише на американському ринку, і невідомо, чи планує компанія розширювати практику.