Шоу BIZ

«Не тільки через емоції, а й через цифри»: Надя Дорофєєва поділилася підсумками 2025 року

Олена Кобилянська
145
Надя Дорофєєва. Фото: instagram.com/nadyadorofeeva
Відома українська співачка Надя Дорофєєва поділилася у мережі підсумками 2025 року. Артистка зазначила, що для неї це вже традиція.

Співачка Надя Дорофєєва опублікувала пост із підсумками року, що завершується. Зірка виклала до мережі Instagram інфографіку з результатами власних досягнень за 2025 рік.

Знаменитість поділилася, що для неї вже стало немов традицією підбивати підсумки року саме в цифрах.

«Маю вже традицію – дивитися на свій рік не тільки через емоції, а й через цифри», – підписала публікацію Надя.

Співачка має досить суттєві досягнення, наприклад, на платформі YouTube її кліпи переглянули майже 216 мільйонів разів протягом року, на Spotify композиції артистки прослухали 38 мільйонів разів, а на Apple Music – трохи більше 28 мільйонів.

Також Дорофєєва розкрила суму, яку за допомогою концертів та творчої діяльності вдалося назбирати співачці – понад 8 мільйонів гривень за рік на благодійність. Цифра досить вражаюча.

Шанувальники підтримали Надю і написали безліч приємних слів підтримки артистці у коментарях до посту в мережі:

«Я завжди знала, хто мій кумір!! Просто найкраща ❤️»

«Надя, це вау!!!! Неймовірна людина😍❤️‍🔥»

«Пишаємось та чекаємо не менш цікавий 2026🔥»

«Надь, ти гордість❤️‍🔥 Безмежно пишаємося тобою🙏🏼», – написали фани співачки.

Підписники хвалять знаменитість за її успіхи та навіть нагадали ситуацію, коли Надя не хотіла випускати пісню Fenomenal, в успіх якої артистка чомусь не вірила, проте ця робота сподобалась слухачам і в результаті у підсумку року опинилась у топ-3.

Співачка розповіла й про інші досягнення року, зокрема 6 музичних релізів. Топ-піснями цього року у артистки стали: Смак-печаль, Додайте світла та Fenomenal.

Дорофєєва поділилася участю у 5-ти ініціативах цього року. Співачка співпрацювала з компанією DETEK, випустила кастомні кросівки у колаборації з фірмою Puma та виконала Гімн України на стадіоні Вемблі в Лондоні перед боксерським поєдинком між Усиком та Дюбуа.

Зірка, стосовно співпраці з Puma, додала, що це стало першою в Україні колаборацією між українським артистом та міжнародним брендом.

Читайте також: