«Я знаю, як робити найкращий контент на YouTube»: блогер MrBeast розповів про залаштунки своєї творчості
Як розповів він в інтерв'ю Bloomberg, на виробництво одного відео для основного каналу витрачається від трьох до чотирьох мільйонів доларів, що призводить до значних фінансових збитків, попри популярність.
Головна амбіція, за словами Дональдсона, перетворити його компанію Beast Industries на диверсифіковану розважальну імперію, де він гратиме роль, аналогічну Міккі Маусу для Disney, а не бути головним героєм кожного продукту.
«Ми вже змогли знайти точку, де більше грошей не дорівнює більшим переглядам. Якби я дав випадковій людині на вулиці мільйон доларів, то багато людей, які побачать це відео, особливо через нашу міжнародну аудиторію, просто не повірять, що це реально», — каже він.
Дональдсон зауважує: успіх відео будується на вірусній формулі (цікавий заголовок, трюк, великий грошовий приз), але при цьому досвід показав, що це не завжди призводить до зростання переглядів, оскільки глядачі можуть в це просто не повірити.
Контент на різних платформах охоплює понад 1 мільярд унікальних глядачів кожні 90 днів. Попри виторг у 450 млн дол, його компанія Beast Industries зазнавала збитків три роки поспіль (понад 60 млн дол. у 2024 році).
Для розв'язання цієї проблеми був найнятий гендиректор Джефф Хаузенболд, який має скоротити витрати на 100 млн дол. і зробити компанію прибутковою.
«Ми знаходимося там, де ми є, не тому, що я бізнес-геній. Просто я знаю, як робити кращий контент на YouTube, ніж будь-хто інший у світі», — наголосив Дональдсон.
Зауважимо, що Дональдсон прославився на весь світ завдяки своєму YouTube-каналу MrBeast, де він робив цікаві завдання, незвичайним чином витрачав багато грошей або роздавав подарунки. На його каналі станом на зараз 411 мільйонів підписників.
- Нагадаємо, раніше блогер розповів про благодійні вчинки, які він зробив завдяки своєму YouTube-каналу, і перелік вийшов вельми великим.