Шоу BIZ

Моделей у прозорих «яйцях» шукали по всьому Мілану: Diesel оригінально представив нову колекцію на Тижні моди

Сергій Маламура
556
Моделі в «яйцях». Фото: facebook.com/Diesel
Відомий бренд Diesel оригінально підійшов до презентації своєї нової колекції на Тижні моди в Мілані. Моделей помістили у величезні прозорі яйця та влаштували цікавий квест на вулицях італійського міста.

Замість звичного подіуму відомий бренд Diesel під час Тижня моди в Мілані обрав вулиці міста. Моделей ініціатори помістили у великі прозорі яйця. А для модників влаштували квест – хто відшукає усі 18 «писанок», отримає призи, серед яких був і повний образ. 

За даними ЗМІ, щонайменше п'ять тисяч відвідувачів Тижня моди шукали всі 18 точок, щоб виграти квест.

Моделі в «яйцях». Фото: facebook.com/Diesel

Влаштував таке «полювання» у рамках показу весна/літо 2026 року креативний директор Diesel Гленн Мартенс. Моделей у капсулах він розмістив у різних куточках міста - біля барів, церков, а також секс-клубів.

«Ми вирішили віддати перевагу місту Мілан», - сказав Мартенс.

У соцмережах бренду наголосили, що під час цієї презентації «було більше процедур, більше експериментів та більше гри».

Тиждень моди у Мілані сезону Весна-Літо 2026 проходить із 23 по 29 вересня. 

  • Нагадаємо, нещодавно український модельєр Андре Тан представив власне бачення сезону 2025 року, акцентуючи на несподіваних поєднаннях і деталях, які здатні змінити весь образ. У його добірці одразу кілька цікавих акцентів, які допоможуть оновити гардероб та зробити образи більш сміливими й виразними.