Моделей у прозорих «яйцях» шукали по всьому Мілану: Diesel оригінально представив нову колекцію на Тижні моди
Замість звичного подіуму відомий бренд Diesel під час Тижня моди в Мілані обрав вулиці міста. Моделей ініціатори помістили у великі прозорі яйця. А для модників влаштували квест – хто відшукає усі 18 «писанок», отримає призи, серед яких був і повний образ.
За даними ЗМІ, щонайменше п'ять тисяч відвідувачів Тижня моди шукали всі 18 точок, щоб виграти квест.
Моделі в «яйцях». Фото: facebook.com/Diesel
Влаштував таке «полювання» у рамках показу весна/літо 2026 року креативний директор Diesel Гленн Мартенс. Моделей у капсулах він розмістив у різних куточках міста - біля барів, церков, а також секс-клубів.
«Ми вирішили віддати перевагу місту Мілан», - сказав Мартенс.
У соцмережах бренду наголосили, що під час цієї презентації «було більше процедур, більше експериментів та більше гри».
Тиждень моди у Мілані сезону Весна-Літо 2026 проходить із 23 по 29 вересня.
- Нагадаємо, нещодавно український модельєр Андре Тан представив власне бачення сезону 2025 року, акцентуючи на несподіваних поєднаннях і деталях, які здатні змінити весь образ. У його добірці одразу кілька цікавих акцентів, які допоможуть оновити гардероб та зробити образи більш сміливими й виразними.