Регіони

Не для харчування: Смілянський пояснив, навіщо Укрпошта видавала курячі ніжки листоношам

Сергій Маламура
143
Листоношам купували курячі ніжки. Фото: М’ясний рай
Раніше Укрпошта закуповувала курячі ніжки для своїх листонош. Але робили це не для їхнього харчування. Гендиректор компанії здивував справжньою причиною. Розповів також про плачевний стан компанії до його приходу.

Раніше листоноші Укрпошти використовували курячі ноги для захисту від агресивних собак. Працівник кидав цей продукт собаці, щоб відволікти тварину. Про це в інтерв’ю YouTube-каналу HackYourMom розповів генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

«Курячі ноги - це заходи безпеки. Коли листоноша йде, на нього біжить собака, він має дістати курячу ногу і кинути, щоб собака відволікся. І все», - сказав Смілянський. 

Читайте також: «Нова пошта» стрімко рухається на захід Європи: у якій новій країні українські біженці зможуть отримувати посилки

Зараз, за його словами, листоноші компанії отримують вже сучасніші засоби захисту. Тепер вони мають балончики.

Гендиректор також розповів, що коли він прийшов на свою посаду, із 11 000 відділень Укрпошти 9000 не мали комп’ютерів. А ті, що були мали середній вік - 10 років. Компанія також користувалася застарілими авто. Середній вік автомобіля Укрпошти становив 18 років.

  • Укрпошта нещодавно заявила, що продовжить випускати марки зі славетної серії «Маяки України». У компанії оголосили про те, що новинку вже можна придбати як онлайн, так і у відділеннях та філателістичних крамницях.
  • Генеральним директором Укрпошти Ігоря Смілянського призначили 1 липня 2016 року.